Qvarren Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Fikk mitt justerbare panhardstag til 940en. Noen som vet om eg skal ha det kortere eller lengre enn den originale? Hvor mye er det snakk om? Problemet er at bilen subber mer på venstre side med mange folk i bilen.. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Lav bil = kort stag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Fikk mitt justerbare panhardstag til 940en.Noen som vet om eg skal ha det kortere eller lengre enn den originale? Hvor mye er det snakk om? Problemet er at bilen subber mer på venstre side med mange folk i bilen.. Er vel høyre side du mener...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er vel høyre side du mener...? Nei.. når eg har masse folk i bilen så er det vesntre side som subber.. altså den er så lav at karossen er lavere enn akslingen, da blir karosseriet trukket til høyre. Altså, den subber da i venstre side:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940tic Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Min subber og på venstre siden med tung last. Kor skal du bestille staget fra? Siter Volvo 940 Turbo 93modell Volvo 740 Gle 86 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Eg kjøpte mitt på lysaker bil.. koster ca 1000 kr med frakt... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Som det står må staget strammes for å flytte bakaksel mot høyre. Det som er driit med Lysaker/ IPD-stagene er at du må løsne staget fra festebolten for å få justert/skrudd på det. :iconsm Det vil si at man må prøve seg fram, og det blir ganske tungt å bryte bakakselen på plass sideveis når staget skal monteres. Mye enklere om man hadde en justeringsmutter som kan justeres uten å måtte ta av staget. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Som det står må staget strammes for å flytte bakaksel mot høyre. Det som er driit med Lysaker/ IPD-stagene er at du må løsne staget fra festebolten for å få justert/skrudd på det. :iconsm Det vil si at man må prøve seg fram, og det blir ganske tungt å bryte bakakselen på plass sideveis når staget skal monteres. Mye enklere om man hadde en justeringsmutter som kan justeres uten å måtte ta av staget. ja skal sei meg enig i det:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.