turbo_fever Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Dere som har litt peil på rc, jeg trenger litt hjelp med dreving på min tt-01 Nå har jeg 19t pinong drev på motor og 61t spur på mellomaksel. Er vel 42pitch begge. Så lurer på om det går og bytte bare spur drev til 58t.. Uten att jeg må bytter 19 drevet. Trenger jeg og gjøre noe?? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Dere som har litt peil på rc, jeg trenger litt hjelp med dreving på min tt-01Nå har jeg 19t pinong drev på motor og 61t spur på mellomaksel. Er vel 42pitch begge. Så lurer på om det går og bytte bare spur drev til 58t.. Uten att jeg må bytter 19 drevet. Trenger jeg og gjøre noe?? Takker for svar jada.. tror det.. er en skrue du bare løsner.. og flytter motoren.. og skrur fast igjen.. er det på tb-01 i allefall.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Lurer på om jeg må bytte hull på motorfeste?? Gjør jeg det så blir det mere eller mindre avstand imellom dreva. Så vet ikke hvordan det blir med ett 58drev når jeg bruker 61 Håper noen har gjort dette før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Noen som vet om 19t drevet går ann å bruke sammens med 58t drev?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 http://forum.radiostyrt.no/ hør der.. flere folk. med mye mer peiling. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg