Gå til innhold

Golf 3 single-frame:)

Ranger emnet

xGrape

Anbefalte innlegg

Det er da vel ingen Audi vi kjører? :rolleyes:

:shake

Akkurat den jeg venta på. Og så kan vi ikke ha M3-speil og AngelEyes, for det er jo til BMW. Og så kan vi vel ikke ha hekkspoiler siden det er for <insert bilmerke here>.

Hva mer er det vi ikke kan ha da? Ja la oss holde bilene våre kjedelige! Det er kjekt!

Tror nok ikke jeg kommer til å plukke opp en slik fanger, men blir stadig forundret over alle folka som skal holde ting så originalt som mulig:)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo flere som har bygget Lupo med Audi-front, det syns jeg passer, ettersom formene går i harmoni.

En ting er å tørre å gjøre noe. Selvfølgelig må man tørre å prøve noe nytt. En annen ting er å gjøre stygge ting. Audi-fronten passer ikke på Mk III rett og slett fordi Mk III er alt for firkantet og gammel.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf3 er langt fra kantete...Hadde den det vært hadde f,eks Cult stylingen sett ganske så nisse ut...

Noen med P-shop skills som kan skifte farge på den bilen, til sort f,eks samt fjerne takscoop og skifte til sort gitter foran i fangeren?

Blir straks noe annet da:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den jeg venta på. Og så kan vi ikke ha M3-speil og AngelEyes, for det er jo til BMW. Og så kan vi vel ikke ha hekkspoiler siden det er for <insert bilmerke here>.

Hva mer er det vi ikke kan ha da? Ja la oss holde bilene våre kjedelige! Det er kjekt!

Tror nok ikke jeg kommer til å plukke opp en slik fanger, men blir stadig forundret over alle folka som skal holde ting så originalt som mulig:)

bra sagt :D

Likte den fangeren litt jeg, men måtte selvfølgelig hatt noe annet av styling som passet bra til denne ;) Var det noen bakfangere osv. også??

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf3 er langt fra kantete...Hadde den det vært hadde f,eks Cult stylingen sett ganske så nisse ut...

Noen med P-shop skills som kan skifte farge på den bilen, til sort f,eks samt fjerne takscoop og skifte til sort gitter foran i fangeren?

Blir straks noe annet da:)

Personlig syns jeg Golf III er mer kantete enn Lupo..

vr6sommer4.jpg

vw%20lupo%201280.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-fronten passer ikke på Mk III rett og slett fordi Mk III er alt for firkantet og gammel.

På mange måter er Mk4 en mer kantete bil enn Mk3, så det blir litt feil å si.

Men den er for gammel til å passe noe så nytt og rundt, det er jeg fullstendig enig i.

Det som er med slike ting som denne er at det lett ser veldig påklistra og unaturlig ut, passer ikke inn med noe annet på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider