Predator Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Jeg kjøpte meg dv kamera i går canon mv650i. Trodde det var bare og filme og smelle det rett inn på pcen, men nei!!!! Måtte ha en dv firewire sak? Fant så ut at min pc hadde ingen sånn en firewire sak! Noen som vet om det er en annen mulighet? Eller hva dette koster.. NB har lite peiling på dette!!:eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Du må nok også kjøpe deg en kontroller for firewire. Disse er bare helt enkle kort som går inn i pcens pci-slot. Jeg fant dette kortet på PSData. Det skulle virke fint, tror jeg. 329kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Samme gjorde jeg. Kjøpte et Firewire kort, riktig type kabel (4-6 firewire), installerte Studio 8. Kobla til kamera, og alt funker fint sammen. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 jeg måtte også kjøpe en slik dings... kosta ca 400,- tror jeg, inklusiv kabel. Har forøvrig samme kamera... har hatt det et par mnd, og er strålende fornøyd... Gratulerer med valget!:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg