Gå til innhold

Stavanger cab

Ranger emnet

dambo

Anbefalte innlegg

• Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Det e eg me på. :) Kordan er det me skilt og slik til din nå etterhvert. :)

Joda ser snart litt lys i tunnellen hvertfall.. Vente på tollpapirer fra Sverige, siden de orginale har gått tapt. Må og bestille tekniske papirer fra någe tull i riksarkivet i Sverige, det for å vise at den har vert godkjent med GT motoren og GTE skivebremsene. Så ting komme seg etter kvert. Nå skal eg bare fikse speedo, skifte frontrute og skaffe meg orginale fjører. Så e bilen klar for skilter (tror eg). Men uansett, så e jo ikje prøveskilter å forakte:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest brunerune

Fikk i oppgave på skolen å laga hjemmeside til ein organisasjon lokalt, ikke-kommersielt. Har lenge gått å tenkt på å få ein lokal mk1 klubb, og lagde dermed ei tulle sia knytta til det. Bildene og alt av tekst e bare saksa fra andre steder på webben eller lagt på måfå, men kanskje dette e ein idé te ei kommande klubb me kan laga folkens?

Legge ved linken te siå eg lagde og eg... (Merk at Æ, Ø og Å på serveren eksistere ikje:P)

http://stavanger.noroff.no/mmd2007/Rune

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Kult. :) Det hadde jo vært kjekt å fått gang på noe slikt her i distriktet. Det er jo en del MK1 er. ;)

Har du funnet mk1 til dama?

Hehe ja enig. Nei dårlig med mk1 te dama. E for flink te å prioritere meg sjøl og mine biler. Hehe. Hu har ein Mazda 323... Får se ka så skjer fremover i sommer;) Ellers treff snart? Synd det e treff søndag 4. Då e eg på julabord, og dåkk for ikje sett nye felgene på A4'en. Det e de så stod på kvål auto a4'en Bean. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja enig. Nei dårlig med mk1 te dama. E for flink te å prioritere meg sjøl og mine biler. Hehe. Hu har ein Mazda 323... Får se ka så skjer fremover i sommer;) Ellers treff snart? Synd det e treff søndag 4. Då e eg på julabord, og dåkk for ikje sett nye felgene på A4'en. Det e de så stod på kvål auto a4'en Bean. :)

Kjenner godt til de felgene. Var en kompis av meg som bygde bilen. :) Ble det bra med felgene på bilen din?

Cheron sin golf1 hadde vært noe for dama de så får du bytta ud de jampse bilen hennes. ;)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Kjenner godt til de felgene. Var en kompis av meg som bygde bilen. :) Ble det bra med felgene på bilen din?

Cheron sin golf1 hadde vært noe for dama de så får du bytta ud de jampse bilen hennes. ;)

Ble konge me felgene på min, monster me 10" bak.. E bare gewinde så mangle nå, og ska valsa neste uga...

Det me damå.. hmm hu harkje heilt sansen for "firkanta" biler, du vett ka det går i:P hu vil ha nyere polo.. men får jo dassrull på de og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider