aRne eGGe Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Vil også tro at det vil bli en mye større gruppe som kan/vil være med i en "Classic Club" i forhold til "Mk1 klubb"...og som igjen vil resultere i bedre oppmøte og interesserte folk...vil nå jeg tro alacocaina Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ble konge me felgene på min, monster me 10" bak.. E bare gewinde så mangle nå, og ska valsa neste uga... Det me damå.. hmm hu harkje heilt sansen for "firkanta" biler, du vett ka det går i:P hu vil ha nyere polo.. men får jo dassrull på de og:) Har selv hatt Polo 6N 1998 modell. Goe bil det å kjøre. Kan anbefales. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 jøæææææææææædå Så må du få gang på siden du da ;) . Så får me en classic club her i distriktet. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Så må du få gang på siden du da ;) . Så får me en classic club her i distriktet. Hehe jau.. meg og gauer holde på å pønske ud någe.. stresse litt me navn. Men komme itte kvert, bare ikje akkurat nå, har det jævli travelt me skolen og sånt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hehe jau.. meg og gauer holde på å pønske ud någe.. stresse litt me navn. Men komme itte kvert, bare ikje akkurat nå, har det jævli travelt me skolen og sånt:) Det går nok godt til slutt ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hehe jau.. meg og gauer holde på å pønske ud någe.. stresse litt me navn. Men komme itte kvert, bare ikje akkurat nå, har det jævli travelt me skolen og sånt:) Hva er det du pønsker på? :deng :happyhappy: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hva er det du pønsker på? :deng :happyhappy: Hehe, vi skal ha noe lokalt i Stavanger... "kompiser".. ikke noe stor klubb ;) :deng :deng :deng :deng :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 :deng Hehe, vi skal ha noe lokalt i Stavanger... "kompiser".. ikke noe stor klubb ;) :deng :deng :deng :deng :puke: Positivt tiltak! ?:deng:deng :knock: :knock: :rules: dukenukem :hammer :violin: :biker :drunk: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 :deng Positivt tiltak! Kan du ikke invitere de til å ta del i det som vi har også?:deng:deng :knock: :knock: :rules: dukenukem :hammer :violin: :biker :drunk: Det har hvertfall eg gjort. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Lesa pm'en min folkens, få gang i det! Me ska få det så kjekt atte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf roy Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 heisann denne caben har min bror stående hjeme bak garasjen som dele bil. fant bilder av den her etter at eg hadde hentet den for han. ps det er nå blitt en dele bil men caroseriet er helt. Siter skriver masse feil ja vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 heisann denne caben har min bror stående hjeme bak garasjen som dele bil. fant bilder av den her etter at eg hadde hentet den for han. ps det er nå blitt en dele bil men caroseriet er helt. Ser ikje någe bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 ser heller ikje ka den posten har me stavanger cab tråden vår å gjør! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 d jørr eg,e nokk gamle røe dassroll caben min ann snakke om.e i dele nå.vetche kem så har ann.eg solgte ann jaffal som rep objekt!! trenge nye einser fort.!!!!!!någen så vett om her i område mitt?stavanger Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Du sko jo ha handla den Cheron sin golf1 (Sølve), men den er jo solgt nå. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg