pxpolo Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 går alt etter planen skal jeg hente en plancaddy på fredag. den bilen vil også da få 8*13:):):):):) Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 HELL YEAH!!!!!!!! Bilder? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hehe ja bler kanon rått! den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) bilder kommer når bil å felgene fra amerika er i hus!! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 te deg mr.bean http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-OLDTIMER-GOLF-1-GTI-VW-KAFER-RADIO_W0QQitemZ260087065689QQihZ016QQcategoryZ18325QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jaja koss e fremdriften te folkene her i vinter då? Noe nytt så skjer? Uansett, blir det noe bra fremmøte på neste lokallags treff 4. mars? Satse på det har blitt mildere i været,så det komme på dassrull og gewinde stillt på det laveste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jaja koss e fremdriften te folkene her i vinter då? Noe nytt så skjer? Uansett, blir det noe bra fremmøte på neste lokallags treff 4. mars? Satse på det har blitt mildere i været,så det komme på dassrull og gewinde stillt på det laveste! Joda, har vært og kjøpt Lambi Extra soft nå, så då bler det gang!!! Men eg e jaffal klar for meeting 4. mars..Kom an folkens!!!! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hehe ja bler kanon rått!den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) bilder kommer når bil å felgene fra amerika er i hus!! E det den gråe caddyen som stod te salgs du har handla? Like felger som kjelli og stian har handla du ska ha? I tilfelle er de nesten like de eg hadde. Stor sjangs de stikker litt utenfor fremme. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 E det den gråe caddyen som stod te salgs du har handla? Like felger som kjelli og stian har handla du ska ha? I tilfelle er de nesten like de eg hadde. Stor sjangs de stikker litt utenfor fremme. jepp like felger,men gullfarget bilen er også gull metalic her ser dere felgene:grymt:) Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 jepp like felger,men gullfargetbilen er også gull metalic her ser dere felgene:grymt:) Sjefs felger mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 jepp like felger,men gullfargetbilen er også gull metalic her ser dere felgene:grymt:) OJOJOJ!!! Forventninger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det forresten noen som har erfaring med senk på plancaddy? Må vel ned ca en halv meter bak før det begynner å hjelpe...??? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 trikset e å snu bak bladene rundt bak-akslingen. ligge masse guider om dette på nett :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Kem stille opp 04.03 på Kvadrat? Det gjør eg og olemarius hvertfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Regner med å få en rapport fra treffet! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 jepp like felger,men gullfargetbilen er også gull metalic her ser dere felgene:grymt:) Ka dekk dim ska du ha på felgene. Eg såg selv på den caddyen. Men eg gadd ikke reise lå lagt. For eg ska og ha meg caddy igjen. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 OJOJOJ!!! Forventninger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Er det forresten noen som har erfaring med senk på plancaddy? Må vel ned ca en halv meter bak før det begynner å hjelpe...??? Her har du et bilde av min me flyttet blafjører. Den er senka mellom 10 og 12 cm bak. Har scmidt 8x13 felger. med 175x50x13 dekk. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg