dambo Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hvem stiller på søndag??? Finværet er jo kommet og greier... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Oss vanlige stille vel?? Få med arne og denne gang då.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 dette dauakjødet stille nok jah. golfen e GARANTERT , klar te treff i måned 5! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Eg regne me at eg komme, er det noen som kommer med de gamle go bilene? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 But of course...kun gammelt fra nå til vinteren... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 dårlig mr.bean :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ååh integrale!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 kjeften Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 daukjød!! Kati ska me samlas og hyla nerpå mjød i bøttevis???? Og bestilla sinnsykt mye digg plastikk fra japcrap.cum...maxx! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Torsdag? Så kan eg ta med konfilterølglasset mitt...Så kan me se gatebilfilmer og shotta kver gang någen poppe med dumpventilen... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ååh gidd, eg ska jobba då! FEGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 klar eg !! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Torsdag? Så kan eg ta med konfilterølglasset mitt...Så kan me se gatebilfilmer og shotta kver gang någen poppe med dumpventilen... Haha, bler trollfodle hvis me ska shotta kver gang dumpventilen poppe då ja...herrefet!! Men eg e daon eg og. Ka dag e det du ikje jobbe,brune? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Eg ble nok hindra i å komma når jettaen ikke ville starte for flatt batteri. Eg gadd ikke bytta batteri fra sciriccoen for å så bytte tilbake når kom hjem. Så det ble sofen på meg. Ingen bilder fra sammenkomsten av de eldre. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg