golfcab Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 det var nok deg ja..fin bil det. Burde nesten hatt "mye senk og dassrull" treff her snart, begynner å komme en del med "retta stuket"... hadde ikke vert dumt det!? er denne kvalifisert? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kvalifisert ! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 komme alle på vacn i kveld ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ikke eg kommer er ikke medlem der og har ikke så godt i clutsj foden etter helga. Men me e jo en liten gjeng da. Den caben har eg sett her en dag ser sykt godt ud. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 syns vel ikje det e så fett på vacn lokallagstreff..men det går jo an å ta det og...någen så har forslag te plass og tidspunkt...? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ikke medlem jeg heller Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jeg foreslår parkeringsplassen på helgø mariero kl 1900..så driter vi VACN. Hva tycks? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 er med jeg vis vi blir en liten jeng som kommer Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Eg trur eg må stå over. Eg klare ikke kjøre bil enda me foten. :( Og dama vil ikke kjøra den. Så eg får ha det til gode til en annen gang hvis det blir da........ Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 må nesten bli noen hvis det skal være vits..anyone???? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ser ut som d må bli en annen gang Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 indeed Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 trenge jo ikje ver medlem for å dra ut der då guttar! bare te å komma! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 me får ta det en annen dag trur eg. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kjøpte to mc flurry å stakk så jo ut som d var litt oppmøte på donald:) Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg