olemarius Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jesus, gøran , me va jo fine einser gjeng der... sko blitt litt te :D såg endelig dambo sin i real life , satan flott den bilen e ! heilt utrolig! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 thanx olemarius. kjekt å hørra..va faktisk bra oppmøte i dag..we like. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jah , eg e egentlig ikje så glad i bilder , fremheve ikje "gløden" bilen har, spessielt når bilen ser så jevlig feite ut i real life! kanon good! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Var sinnsykt fin den poloen! Kjekt å slå av en prat der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hva med en liten sammenkomst til helga. Har handlet meg en einser som svever oppi skyene som trenger å bli senket litt. Jeg å mr Bean skal holde på litt på fredags kveld. Har et lokale på rett over 300 kvadrat. Mulighet for grilling å litt sånn.God plass:) Lokalet ligger på Ålgård da Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Høres bra ut det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det blir visst ikke noe skruing til helga allikevel. Mr Bean skal en tur til østlandet å jeg var tom for senkesett på jobben. Men vi kan jo ha det til gode. Hadde vært kult å samlet en gjeng der oppe en kveld Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Eg e me på det eg :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 me tar det neste helg :D Da kan eg og, ska te england denne helgen, henta deler! :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det passer godt for meg det, men fredagen er det jo treff i Egersund. Ka deler er det du ska henta da? :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 count me in..lige at folk tar initiativ her nå..kan ble starten på mange gode sammenkomster...keep it up...glede meg te å se den gule 74èn... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jah , me tar det på lørdagen eller någe : ) Bil prat osv.. Ska henta en haug me små pottel te weber prosjektet :) Bensin pumpe, regulator , filter , trumpeter , gass waier osv :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hei how! sko me lagt ein plan for neste helg ? Har ein kamerat som har kjøpt denne audien som og e me på evt treff i egersund og grilling på lørdagen ?? http://pics.autodb.no/1201/1201645-bilde1-s4021968.jpg Ka seie folket :D Begynne ble ein fine gjeng nå! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 slutte på jobb 16.,00 på fredagen, så det bler å dra etter det...ska du ner olemarius???who`s going??? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 tror jeg tar turen ned..i 4 5 tiden Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg