Gjest brunerune Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Bra bilar gutter, blei någen bra bilder fra mi sia, legge di ud i denne tråden når eg komme hjem. men faen så me måtte venta på takgrindå....;d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 gjekk jo ikje glipp av så mye i egersund då rune : ) Men eg ofra gjerne 5 min te for å se takgrindå , blei grise fett!!! Få lagt ut bildene rune..Alt utenom skyline og blåe silikon slanger :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Jaja, her kommer første partiet: Sleit med en god del motlys på en del bilder... disse ble vel best.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Er den JettaEinseren clone baby og Dinglevims sin gamle? Tar vel ikke feil hvis det er Mr Bean som eier den nå? Skamtøff. Og den røde Einseren? Nydelig. Poloen har jeg allerede sagt et par ord om tror jeg, den er rå. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Er den JettaEinseren clone baby og Dinglevims sin gamle? Tar vel ikke feil hvis det er Mr Bean som eier den nå? Skamtøff. Og den røde Einseren? Nydelig. Poloen har jeg allerede sagt et par ord om tror jeg, den er rå. Eirik Det er gamle-jettaen min ja :) Godt å se at Mr Bean tar vare på den. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Takker for bra bilder brunerune. Ja JettaEinseren er nok min den ja. :) Takker for en kozelige tur til de så møtte opp. Me var ikke så mange men ble ei fine liten kolonne. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 den røde einseren er min :) Ja var drit kjekt å kjøre i kolonne vertfall! bra bilder rune, synd det e skygge av deg på bilder av min :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 very nice pics rune.Thumbs up..Sorry at takgrindå tog litt tid,men alt for stuket!!!Eller hur Olemarius? Va fint å kjøra kolonne... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Det stemme så jevligt! Absolutt alt for stuket! Drivakslinger må bare vike for stuket!! Ny bilde session snart syns eg ! På fine location i rogaland ett sted me alle gutta! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jea blei bra bilder.. kom bare skygge på det eina bilde... men jeje, nå har eg hatt ein jevlige kvell på jobb. faen heller. legge opp festen av bildene fra treffet imårå.. me ser, nite! btw, den der kolonnå varte jo lenge... te ud i rundkjøringå! kremt.. sånn e det når dokk dabbe i 40 bortøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Me har jo ikke så store motorer me vettu. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 haha.. harkje eg heller akkurat.. men jaja. hvis dokk vil se resten av bildene eg tog den dagen, ligge di her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137891 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Må bare skyte inn og si at den jettaen din,MrBean...den e særdeles pen!!Helt utrolig!:) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 whatsup stavanger. skjer det någe i vinter? olemarius, går det me motorteknik installen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det så skjer e at det regne og regne og regne og regne............. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg