Gå til innhold

Stavanger cab

Ranger emnet

dambo

Anbefalte innlegg

• Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Sant nok...Men syns alle så kan må komma på lokkallagstreff med VACN på søndag!!! Lenge siden samling nå...

Yes indeed.. tar me kamera eg.. men e det någen så har ei valsa te låns i helgå? TRENGE SÅRT! Kan leia og..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om me kan komma. Jettaen og audien e jo satt på lagring. Så det er jo bare sciroccoen igjen. Så får se om tar en tur. E det kl 19 det begynne?

brunerune har du fått felger til den siden du ska valsa?

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Får se om me kan komma. Jettaen og audien e jo satt på lagring. Så det er jo bare sciroccoen igjen. Så får se om tar en tur. E det kl 19 det begynne?

Nei har turbo felgene. Men har 195/50/15 me gummi, sko gjerna hatt 185/45/15.. Dette gjør at eg får svingradius = null me denne vidle senken.. men får bare putra meg bortøve imårå sånn an e nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har turbo felgene. Men har 195/50/15 me gummi, sko gjerna hatt 185/45/15.. Dette gjør at eg får svingradius = null me denne vidle senken.. men får bare putra meg bortøve imårå sånn an e nå..

E det ronal turbo felger du har fått tak i? Kor mye har du senket den?

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 det begynne ja. Kom med sciroccoen;)

Brunerune:

Denne e d eg har kjøpt meg:

maride.jpg

Me kan snakkas imårå, så ska du få vita alt du vil om an;)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
19 det begynne ja. Kom med sciroccoen;)

Brunerune:

Denne e d eg har kjøpt meg:

maride.jpg

Me kan snakkas imårå, så ska du få vita alt du vil om an;)

golf2 ja.. men uansett, stjele felgane dine imårå eg. fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Et dritt vær hvertfall. BBS RS er kule felger. Har selv liggende det og ska ha det på sciroccoen. :)

Sjef, men stikk innom då Mr Bean, så kan du se bilen:) Eg komme i 7 tiå tenkte eg.. rett ront der! Uansett, regne jo ikje inne onna taket på kvadrat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider