Gjest brunerune Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det så skjer e at det regne og regne og regne og regne............. Nope ikje idag, og eg har vert ude å lufta veteranen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Sant nok...Men syns alle så kan må komma på lokkallagstreff med VACN på søndag!!! Lenge siden samling nå... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Sant nok...Men syns alle så kan må komma på lokkallagstreff med VACN på søndag!!! Lenge siden samling nå... Yes indeed.. tar me kamera eg.. men e det någen så har ei valsa te låns i helgå? TRENGE SÅRT! Kan leia og..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Stille med nyervervelsen eg på søndag.. Få me så mange som muligt!! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Får se om me kan komma. Jettaen og audien e jo satt på lagring. Så det er jo bare sciroccoen igjen. Så får se om tar en tur. E det kl 19 det begynne? brunerune har du fått felger til den siden du ska valsa? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Får se om me kan komma. Jettaen og audien e jo satt på lagring. Så det er jo bare sciroccoen igjen. Så får se om tar en tur. E det kl 19 det begynne? brunerune har du fått felger til den siden du ska valsa? Nei har turbo felgene. Men har 195/50/15 me gummi, sko gjerna hatt 185/45/15.. Dette gjør at eg får svingradius = null me denne vidle senken.. men får bare putra meg bortøve imårå sånn an e nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Stille med nyervervelsen eg på søndag.. Fortell mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Nei har turbo felgene. Men har 195/50/15 me gummi, sko gjerna hatt 185/45/15.. Dette gjør at eg får svingradius = null me denne vidle senken.. men får bare putra meg bortøve imårå sånn an e nå.. E det ronal turbo felger du har fått tak i? Kor mye har du senket den? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 E det ronal turbo felger du har fått tak i? Kor mye har du senket den? Yeepp, e vel senka ein god del kan du sei:p Uvisst kor mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Får se om me kan komma. Jettaen og audien e jo satt på lagring. Så det er jo bare sciroccoen igjen. Så får se om tar en tur. E det kl 19 det begynne? brunerune har du fått felger til den siden du ska valsa? 19 det begynne ja. Kom med sciroccoen;) Brunerune: Denne e d eg har kjøpt meg: Me kan snakkas imårå, så ska du få vita alt du vil om an;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 19 det begynne ja. Kom med sciroccoen;) Brunerune: Denne e d eg har kjøpt meg: Me kan snakkas imårå, så ska du få vita alt du vil om an;) golf2 ja.. men uansett, stjele felgane dine imårå eg. fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hehe, 2`er ja.. Jada, null problem det, bare ta de du:ahahahhaha: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 håpe alle stille idag, drit i at det e møkkaver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Et dritt vær hvertfall. BBS RS er kule felger. Har selv liggende det og ska ha det på sciroccoen. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Et dritt vær hvertfall. BBS RS er kule felger. Har selv liggende det og ska ha det på sciroccoen. :) Sjef, men stikk innom då Mr Bean, så kan du se bilen:) Eg komme i 7 tiå tenkte eg.. rett ront der! Uansett, regne jo ikje inne onna taket på kvadrat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg