johmol Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Noen som har et bilde av en piersburg forgasser og som kan fortelle meg hvor jeg finner justeringsskruen for blandingsforhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 står vell opp på der mot insuget:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Tror nok det er en liten skrue under flottørhuset på denne typen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 8mm midt under flotørhuset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmol Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ok takk, da skal jeg se om ikke jeg kan finne den, er forhåpentligvis ikke så mange 8mm skruer der :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmol Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 nå har jeg sett over alt på den j***** forgasseren men finner ikke den skruen, beklager for språket. men håper fremdeles noen har et bilde som de kan avmerke på som viser den skruen? lever i håpet..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er en slik gasser du har, eller? Justerings skruen er den messing skruen du ser midt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 å f*** tenkte på tomgangen eg sorry:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmol Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Ok, ja det er en slik forgasser jeg har, men må jo nesten benytte speil skal en komme til å se noe der, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Man kommer enkelt til under den..:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg