Gå til innhold

Kims Volvo 240

Ranger emnet

SirKim2000

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte at jeg skulle slenge meg på denne bilbølgen jeg oxo å vise fram min bil litt:)

Kan vel egentlig starte med litt informasjon angående bilen! Vel, bilen blei da kjøpt av faren min helt ny, så overtok mora mi bilen etter en skilsmisse, og nå har da jeg(sønn) overtatt "gobilen" :thumb

1.JPG

3.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

14.JPG

15.JPG

7.JPG

Jepp, har satt cd-spilleren nede og fått meg disse instrumentene på plass! Har den originale klokka på 52 mm, men ikke fått montert den enda, den lille turtelleren står der imens så jeg slipper et hult rom der:) Så kommer klokke der snart istede:)

6.JPG

Orka ikke å ha den svære klokka ved speedometeret, så jeg fikk tak i turtelleren istede å kobla den opp, ble bedre, men svartfargen er annerledes da, så er ikke så fint i mørket når belysningen er på!

4.JPG

Legg merke til km-standen under her, hadde kjørt 118798 km når jeg overtok den :respect

5.JPG

Når jeg overtok bilen var disse 2 "rullegardinene" plassert der, så jeg skrudde de ut og brukte de samme skruehullene til å sette 2 neonlys der istede. Delte meninger der, kult for noen, teit/stygt/harry for andre! Jeg vil iallefall ha de der foreløbig:hello:

16.JPG

17.JPG

18.JPG

Jepp, faktisk, når jeg overtok bilen var det sånne kromlister rundt hjulbuen:puke: Disse har jeg fjernet! Menne har tatt vare på de så har de ligganes:) Kan me en gang si at deler jeg tar av, tar jeg vare på, så originalratt og det der har jeg liggende, det er ikke skadet det jeg har tatt av hvis noen lurer:)

13.JPG

Haha, vet mange av dere ikke liker disse "japsepottene", så derfor må jeg bare legge ut et bilde til dere for å plage dere litt:) Men men, til trøst kan jeg vel si det at den skal bort etterhvert, så ingen grunn til panikk :respect

11.JPG

2.JPG

Vel, hadde vært glad for kommentarer av alle slag=) Ja, hvis noen lurer så vil jeg bli kvitt krommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er no fin denne bilen din:D

har ikkje tenkt på hvite blinklys rundt om da?

Joda, har tenkt på hvite blinkers ja=) Menne skal vente til jeg kommer over noen som selges billig=) Eller så tar jeg bare like greit å kjøper nytt! Menne gidder ikke å stresse så mye me det enda. Iallefall ikke de bak! Skal se om jeg får tak i de for å ha foran å på sia nå i denna mnd`en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har tenkt på hvite blinkers ja=) Menne skal vente til jeg kommer over noen som selges billig=) Eller så tar jeg bare like greit å kjøper nytt! Menne gidder ikke å stresse så mye me det enda. Iallefall ikke de bak! Skal se om jeg får tak i de for å ha foran å på sia nå i denna mnd`en:)

ok,

får bak lykkter på bcb for 2k

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider