Gå til innhold

Kims Volvo 240

Ranger emnet

SirKim2000

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må jo gjøre det du syns er passende da.. ;) Men kjører du med slangen til luftfileret slik som det er på bilde?

Nei, gjør ikke det! Har et powerfilter der! Hadde tatt det vekk der, for må renses litt! Var på tide:thumb Lå i garasjen, skulle kanskje tatt bilde når det var på:)

Snygg bil:thumb

Behold "japse potta" du, sines det er rått på volvo jeg, eventuelt så må du ha den orginale "S`n" på slutten.

hehe, nja jo. Får se på det nesten! Foreløbig skal potta være der:) Menne skal nok vekk etterhvert jah:fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:volvsmile pen bil men ta bort rispotta... den kler ikke volvo.

og lykke til videre med bilen

Kunne ikke bedre sagt det!

Å vi andre her nede på auton, vi bare MÅPA når vi fikk se motrorommet!

Så vi prøver å få banka inn at finere orginalbil har vi ikke sett, så han får ikke lov til å sette vinkelsliperen i den bilen!

Ta Mantan isteden da!:respect

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke bedre sagt det!

Å vi andre her nede på auton, vi bare MÅPA når vi fikk se motrorommet!

Så vi prøver å få banka inn at finere orginalbil har vi ikke sett, så han får ikke lov til å sette vinkelsliperen i den bilen!

Ta Mantan isteden da!:respect

Hmm, manta`n jah. Heh, det var den jah=) Hadde vært morro, men er mye å gjre på den:hmmmmmmmmm:

Jau, heh, nei vinkelsliperen skal nok ikke slippe til på denna bilen nei! Punktum!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hehe, joda! Ja, den turtelleren var deilig å få vekk! Uff, var litt stor oppå dashen der! Menne takket være en fyr fikk jeg nå tak i en annen turteller å annet diverse! Så overtok heller han den gamle turtelleren min, er bilde a bilen hans med turtelleren min innpå tråden din=) Så de som kommer borti det bildet skjønner åssen det kan ha sett ut på volvo`n :klovn: :hello:

Jaja, skal forresten kikke på bil i helga! Skal ha meg prosjektbil! Volvoen kan jeg lixom ikke gjøre noe med nå=) Menne om det blir til at jeg skal ha den bilen jeg skal kikke på så blir rispotta på volvoen kjære lesere, borte:D

Vurderer kanskje om jeg skal selge volvoen etterhvert, men får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får igjen en god slump for den hvis du skal selge den iallefall :)

hehe, er det å finne rette kjøper oxo vettu:) Får jeg et tilbud jeg ikke kan si nei til, så slår jeg til! Men men, får se hva som skjer fremover! En ting er sikkert, selges den, så er det kun personer som kommer til å ta vare på den som får kjøpe den! Sløviser som har holdningen "bruk&kast" skal neimen ikke få kloa i denna bilen:nono:

Håper iallefall dere liker bilen, er iallefall en på auton som er litt interesert i motorrommet iallefall;) Når det var snakk om at detta var originallakk, å med den km-standen, så var det her noe å bli interesert i:) Hehe, var en gammel gubbe som ville kjøpe bilen her for en stund sia! Men da hadde jeg nettopp fått bilen selv, så ville ikke kvitte meg med den da! Menne virker som om det er noen som er interesert i den iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær så snill å ikke gris till bilen med plastikk....

Jepp, tenkte på styling først, men det dropper jeg! Tar heller å beholder bilen slik den er! Bortsett fra potta som skal vekk etterhvert når jeg får rota meg til det! Menne når bilen selges skal originalrattet på og eksosen! Mulig jeg tar vekk filmen da også, men får se. Ække noen som er sugne på 2førr dah? :cab :hello: hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider