Oleee Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Er detta to forskjellige "badlook" lister? Hjemmelaga kanskje? Er dette Bonrath lista? (...forresten, så har du en jævla fet bil Kay Arne!) Hva slags andre lister finner man eller til Golf III? De eneste jeg har sett er "badlook" lista og de "småe øyelokka" over lyktene...flere andre? Mvh. Ole (Edit: Bildene skal funke nå, right?) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 ...og du Kay Arne, du nevnte noe om "stål" og "carbon"...tør jeg å spørre deg/dere om hva som er forskjellen? Ehhh, flaut det her, men er fresh når det gjelder alt sånt småtteri og ellers om biler... helpme Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Får ikke opp noen bilder... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 ikke jeg heller :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Det første er et helt panser, det andre er ei list. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Et HELT panser ja? Dæven sylte...da går jeg kanskje for "badlook" lista da kanskje? Hvor mye må man punge ut for et helt "badlook" panser da...? Takk for at dere svarer fort! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Helt panser er rimelig dyrt. Mange punktsveiser lista til panseret og fyller, pusser og lakker den. Egentlig et greit alternativ til å kjøpe helt panser, men det tar rimelig lang tid. List duger jo også, men ser ikke så gromt ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Du kan jo lime fast listen på panseret, sparkle bort sprekken og lakke over. Da har du plutselig et badboy-panser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 jeg for sveisa badloock list nå etter att en tosk kjørte i meg, før så hadde jeg som kay arne med en sånn fin kant, hvordan han som skal lakere bilen gjør det veit jeg ikke, men regner med att han bruker sparkel, den er forøvrig skrudd fast på panseret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by taxidriver jeg for sveisa badloock list nå etter att en tosk kjørte i meg, før så hadde jeg som kay arne med en sånn fin kant, hvordan han som skal lakere bilen gjør det veit jeg ikke, men regner med att han bruker sparkel, den er forøvrig skrudd fast på panseret.. Post et bilde eller noe slik jeg og andre kan se resultatet!? Hva blir prisen på det'a? Er lista allerede sveisa på panseret? (Edit: Pris) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 har bare gamle bilder av hvordan det så ut før, desverre så for ikke jeg tatt bilder av det før på fredag da jeg får igjen bilen min da,men du kan tenke deg selv uten den kanten rundt hele lista og panseret, blir en sånn cleanlook på det akk som på low-rider golfen EDIT:lista i seg selv er ikke så dyr da, tipper 1000 kr på NBS er nok toppen, er jo bare glass fiber.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by taxidriver har bare gamle bilder av hvordan det så ut før, desverre så for ikke jeg tatt bilder av det før på fredag da jeg får igjen bilen min da,men du kan tenke deg selv uten den kanten rundt hele lista og panseret, blir en sånn cleanlook på det akk som på low-rider golfen EDIT:lista i seg selv er ikke så dyr da, tipper 1000 kr på NBS er nok toppen, er jo bare glass fiber.. Gidder vel ikke å sende meg en PM eller poste et bilde slik at jeg får sett det? Sorry for pirkinga, men hadde vært artig å sett hvordan "mannen bak det" hadde fått det til!:rolleyes: Men du, har sett fra tidligere innlegg av Kay Arne, og han sa noe om stål og glassfiber lister... Hva er forskjellen mellom disse to? Ehhh...ja... :confused: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 skal PM deg bilde av hvordan det ble, hmmm.. forskjellen, det er noe jeg ikke har peiling på du.. hehe.. ellers så legger jeg nok ut bilder av bilen når den er ferdig. og kanskje jeg dukker opp på våler i helga, med den, men det er nok høyst usansynlig akk i øyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Oleee Et HELT panser ja? Dæven sylte...da går jeg kanskje for "badlook" lista da kanskje? Hvor mye må man punge ut for et helt "badlook" panser da...? Takk for at dere svarer fort! :) Glassfiber panser med "badlook" og luftinntak koster 6500 i sverige, hvis jeg ikke husker helt feil, skal sjekke det opp... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Her var det, 6000 ( svenske ) kr hos MH styling Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg