Kristian S. Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 takk......er det din det står carburators i bakruta på??? isåfall har vi vært naboer en stund....jeg og 10 andre var der til halv ellve tiden var det vel...også dro vi og råna bogstadveien..... Jau det er det. Bor du på Sandaker? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jau det er det. Bor du på Sandaker? nei men sett den på grünerløkka noen ganger vis jeg ikke husker feil...flytta nå da Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 aha. Jobber på løkka skjønneru. Er sykkelmekaniker. Jobba på Sykkelcompagniet før og nå jobber jeg på bikes and boards. Ingen som har flere bilder? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 skal ikke stå på innsatsen... var et par som så ut som de skulle velte utpå der... slenger meg på kristian der, nisse's 242 er en lekker liten sak ja. Vet jeg ikke har bil til dette, men klødde for mye i fingra:fire: Kjørte forøvrig en grå 244. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Vet jeg ikke har bil til dette, men klødde for mye i fingra:fire:Kjørte forøvrig en grå 244. syns det funka bra til ikke ha turbo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har slengt ut noen flere bilder.:happyhappy: http://s95.photobucket.com/albums/l155/larset/Okern/ Send en pm hvis noen ønsker større bilder,har også noen flere. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Så morro ut det der! Hvis det var noen av dere som hadde film(er) så sleng ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 aha. Jobber på løkka skjønneru. Er sykkelmekaniker. Jobba på Sykkelcompagniet før og nå jobber jeg på bikes and boards. Årner du meg en bra "volvo" pris på atomlab bakhjul da eller??? ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Bra oppmøte og mange fine Volvoer. Morsomt treff og ikke snut. Helt utrolig altså. Og du som kjørte den rød corollaen på slutten kan sikkert bli hjemme neste gang. Skjemmes over og være Toyota eier når jeg så din opptreden (kaos kjøring). Var jo bare for moroskyld man, egentlig stod yotan hjemme til å begynne med, men så måtte hun jeg satt på med dra, også ville jeg jo opp igjen, så tok jeg med meg yotan, og etter litt oppbakking fra 240-prosjekt og volvo242dl etter at det ikke skjedde så mye der, tok jeg meg en liten tur for å prøve å få opp stemingen... lett på trykket a man :thumb Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Takk for et bra treff =) Hva synes folk om å ha treff på økern? noe som frister til gjentagelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 kult sted det der. også kom det ikke noe politi. tror også lastebilfolka syns det var bare gøy, men vet ikke om de satte pris på fartsetappene til den toyota'en... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 kult sted det der. også kom det ikke noe politi. tror også lastebilfolka syns det var bare gøy, men vet ikke om de satte pris på fartsetappene til den toyota'en... Var fortsatt bare for å få opp steminga da, men ser at det ikke skal gjenta seg :hello: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hvem var det som kjørte lengst for å komme hit? Toyofan, kjørte du helt fra Fåvang? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Takk for et bra treff =)Hva synes folk om å ha treff på økern? noe som frister til gjentagelse? Sånne treff må det bli flere av. :thumb Det var veldig bra oppmøte. Økern torget var fint sted å ha volvo teff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hvem var det som kjørte lengst for å komme hit?Toyofan, kjørte du helt fra Fåvang? tror ikke det han har flytta til oslo tror jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg