Kristian S. Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Årner du meg en bra "volvo" pris på atomlab bakhjul da eller??? ;) Oi. sykler du også? mange volvofolk som sykler. Bare å komme innom en dag og spørre etter meg det, så skal vi se hva vi kan årne :volvsmile Syns vi skal ha et treff igjen før vintern. Kunne hatt treff på økern første fredag hver måned fx. -Samme som amcarfolka har første tirsdag hver måned på Tyrigrava. Hva tror dere? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Oi. sykler du også? mange volvofolk som sykler.Bare å komme innom en dag og spørre etter meg det, så skal vi se hva vi kan årne :volvsmile Syns vi skal ha et treff igjen før vintern. Kunne hatt treff på økern første fredag hver måned fx. -Samme som amcarfolka har første tirsdag hver måned på Tyrigrava. Hva tror dere? helt enig...:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Synes fortsatt det er merkelig purken ikke kom innom. Skal vi fortsette med treff, så tror jeg vi burde ha noen steder å flytte mellom. Fortsetter det på Økern, må vi i hvertfall ikke søle så mye olje på asfalten, det er aldri poulært. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det var jo fett at vi kunne stå der uten noe mas fra snuten. Må få istand 245en så jeg kan få herja litt jeg og. Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 bra treff, mye artig og se på!! Håper det kommer film og mer bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ser no ut til at folket har det gøy her ja:D blir det ikkje meir bilder i sving her da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Veldig rart at den hvite volvoen med blå dekaler og lys ikke dukket opp:) Men ingenting som er bedre enn det. Helt genialt sted også Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Veldig rart at den hvite volvoen med blå dekaler og lys ikke dukket opp:) Men ingenting som er bedre enn det. Helt genialt sted også vi har alle sett den før og den var vel ikke savna.... jeg har masse bilder....driver og sensurerer og ordner fælt så det kommer etterhvert Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bra det nisse! Sleng de opp så fort som overhode mulig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bra det nisse! Sleng de opp så fort som overhode mulig ;) sliter med pcen min nå...møkkasak....blir ny laptop på nisse snart ser det ut som... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hvem eier den t-gule som var der?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hvem eier den t-gule som var der?? Regner med at det er den T-5R`n du sikter til? En kompis av meg som eier den, han kaller seg oluf her på forumet. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Regner med at det er den T-5R`n du sikter til? En kompis av meg som eier den, han kaller seg oluf her på forumet. hvor mye gav han for den? og er den til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hvor mye gav han for den? og er den til salgs? Han fikk den bilen i innbytte på en 98mod Nissan 200sx. Og den er ikke tilsalgs, Hvis den noen gang kommer ut for salg så skal jeg vurdere å kjøpe den. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg