Gå til innhold

HJELP!! Impreza GT ryker som f

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte en impreza for 1 1/2 uke siden, dagen etter at jeg kjøpte den begynte den å stoppe på tomgang og gikk ujevnt på turtall.

Så fikk jeg sjekket det opp og det var muligens et brent stempel. Men heldigvis var det bare kammene som var justert feil.

Nå har jeg hatt bilen siden tirsdag kveld og bare kjørt pent med den siden den skal justeres riktig over helga.

Idag kjøre jeg en rolig rånerunde, maks 5-6000 rpm 1 til 2 ganger.

Da jeg sto rolig begynte bilen og riste fært, kjøre rolig agårde og da fikk jeg en enorm røyksky bak meg. Har også sett at det kommer eksos ut av utånding i toppen.

Hva er feil!? Noen med lignene symptomer?

Kan jeg ha gjort noe feil? Dette er skatten min og jeg har tatt veeeeeeldig godt vare på den, peila olje hver kveld nå for å se om den brukte noe men det har den ikke gjort. Ser bra ut, olja er ren og pen. Nok kjøleveske, ingen engine feil!!

Og ja! Jeg kommer til å ha problemer med å sove nå...

på forhånd takk

Thomas

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rettigheter har jeg egentlig når det gjelder oppheving av kjøp, jeg betalte nemmelig ned lånet hans som kjøpesum av bilen. Blir det vanskelig for meg å få det kjøpet opphevet? Hva med at motoren nå er helt på trynet? Kan han henge seg opp i det og nekte? jeg har jo såvidt passert 50mil med bilen, han solgte også bilen med "1 års motorgaranti" som jeg ikke har fått bekreftet noensteds.

Veldig morro og ta seg et kembolån man egentlig ikke har råd til og betale på noe man ikke får brukt eller sett. Dammit

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider