dezvipe Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 "Dekkspesialisten som nærmest har prisvoldtatt bransjen!" eller hva nå de omtalte Sharifs dekkservice som. Det lokka meg til å sjekke ut litt priser, og det er faktisk ikke noe å si på prisene hans. Så kjøper han seg plutselig Koenissegg (eller hvordan svarte det nå skrives), og nå støtter han Afrika. Kul fyr :win Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 slike invandrere skulle det vært fler av Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Tror jaggu jeg har fått meg ett nytt idol gitt! Denne man beviser NOK en gang at hard arbeid lønner seg til slutt! KEEP up the good work. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 like sånne som arbeide hardt å får ting til ,bare med 2 tomme hender(røkke) sharif osv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 slike invandrere skulle det vært fler av :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 slike invandrere skulle det vært fler av I'm working on it.:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Synes Sharif virker som en veldig grepa kar. Greit nok han kanskje burde pumpe litt penger inn i kundeservicen sin, men han er ikke ett lufthode, det er han ikke :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 :respect Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Pr stunt? helt utrolig at noen tror at det er det han driver med. Det er mange forskjellige måter å bli rik på, arve ar far eller mor, rane en bank og f.eks bygge det selv opp fra bunnen av. Og hva har sharif gjort ? jo bygget det fra bunnen av. Jeg er 100% sikker på at fleste parten her på forumet hadde vært så gjerrige og egoistiske at dem hadde beholdt ALLE penga selv om dem hadde tjent så mye som Sharif, så det at han gir bort 650.000,- til kjemping mot fattigdom sier så utrolig mye om den personen. Han gir ikke bort bare penger, men hundrevis av arbeidstimer, slit og blod. Så dette skal Sharif ha vanvittig mye respekt for, og om han får litt PR tilbake så er det ingen andre som fortjener det mer enn han! Har man penger så burde man gi til positive formål, og de som mener dette er ett PR stunt er bare missunnelige på at han har kompetansen til å gi. Jeg vil heller sitte igjen med god karma, lykkelige personer og god samvittighet enn en fin bil. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Dette var et lurt trekk av Tommy, bygger opp troverdighet og skaper seg et navn :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Han har jo et navn fra før, troverdighet og.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Liker det veldig godt, til tross for at han selger dårlige dekk ;( Nå er det ikke han som lager dekkene. All respekt til Sharif. En genial forretningsmann. Dette betyr bare billigere dekk til oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Pr stunt? helt utrolig at noen tror at det er det han driver med.Det er mange forskjellige måter å bli rik på, arve ar far eller mor, rane en bank og f.eks bygge det selv opp fra bunnen av. Og hva har sharif gjort ? jo bygget det fra bunnen av. Jeg er 100% sikker på at fleste parten her på forumet hadde vært så gjerrige og egoistiske at dem hadde beholdt ALLE penga selv om dem hadde tjent så mye som Sharif, så det at han gir bort 650.000,- til kjemping mot fattigdom sier så utrolig mye om den personen. Han gir ikke bort bare penger, men hundrevis av arbeidstimer, slit og blod. Så dette skal Sharif ha vanvittig mye respekt for, og om han får litt PR tilbake så er det ingen andre som fortjener det mer enn han! Har man penger så burde man gi til positive formål, og de som mener dette er ett PR stunt er bare missunnelige på at han har kompetansen til å gi. Jeg vil heller sitte igjen med god karma, lykkelige personer og god samvittighet enn en fin bil. Sant nok, men når han gjør det på riksdekkende TV i beste sendetid, så vil jeg forbeholde meg retten til å kalle det et PR-stund av en viss grad. Hadde det bare vært snakk om å gi penger, kunne han sendt dem en sjekk ellerno, og ikke nevnt det til noen andre. Kjekt og flott at han gir penger, men han tjener penger på måten han gjør det på. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har ganske god sans for Sharif og hans forhold til penger.. Han som eier Tevodekk herfra sa jo at han skulle omsette dobbelt så mye som Sharif neste år, og dermed tok Sharif med seg en pengesum(var det en million eller no slikt tro?) og ga ham ett veddemål, klarte Tevo å omsette dobbelt så mye som Sharif skulle han få pengen og så omvendt. Haken ved veddemålet var at penga MÅTTE gå til veldedighet. Og Koenigegg hadde han egentlig ikke bruk for sa han, for han fikk låne Vollvik sin om han ville, men han ville bli den første omskjærte norskpakistaneren med en superbil i Norge sa han:P hehe Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Detta syns jeg var bra gjort av han, pr stunt eller ikke Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg