etg101 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Lurer på om det er noe IKEA møte snart jeg........ :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Er klar jeg! :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Alle vi som var på lokal streetmeet@disen møter opp!!! :D :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 det blir sikker om en mnd's tid.. mht at det blir "Streetmeet" på våler lørdag.. så blir det sikkert i slutten av aug eller noe :) Siter `93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren) 2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05. x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt x `87 Sierra 2,0 --> Solgt x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma x `93 Golf 1,8 ---> Solgt x `84 340 ---> Vraket/spiker x `87 626 ---> Solgt x `84 929 ---> Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kak Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Gleder jeg meg til! Er en stund siden det var noe aktivitet på Ikea sist nå! :) Siter mvh Ken-Arild Kristiansen webmaster@kak.net http://www.kak.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spoiled Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Hvorfor ikke ha treff på ikea snart??? må jo utnytte at det r pent vær.... sist ikea treff var dårlig vær, det regna... det r bare forslag... men håper at det blir noe snart..... :D mange som gleder seg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Hva med å ta et meet på kort varsel?? Lørdag 16.08.03 kl. 20:00 Er det noe gehør for det?? :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Jeg kommer med nye bilen min ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Hva med meet på fredag kveld på jessheim er no sånt jessheim dagene greier da... nrj skal iallfall dit og konserter å sånt sikkert MYE teens :D :D :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deepdog Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 lørdag 16 er det jo VW Audi Club Norvegen treff så da er det vel en del som ikke kommer pga det. Også drar ikke på streetmeet for at det skal være masse teens der. Drar for å se på biler og se hva andre har gjort med bilene sine. Kanskje få noen tips og ideer til hva jeg kan gjøre selv. Ikke for for å vise meg fram og råne foran teens.. Siter Ford Sierra 2.0iS x | 2ooo Honda Civic 1.4iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Deepdog lørdag 16 er det jo VW Audi Club Norvegen treff så da er det vel en del som ikke kommer pga det. Også drar ikke på streetmeet for at det skal være masse teens der. Drar for å se på biler og se hva andre har gjort med bilene sine. Kanskje få noen tips og ideer til hva jeg kan gjøre selv. Ikke for for å vise meg fram og råne foran teens.. Hvor er det treffet? I Oslo? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by Brandtenborg Hvor er det treffet? I Oslo? VACN har treff på rudskogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 men det hadde jo vært kult med et treff igjen lenge siden sist..hadde vært kult med en kolonne til til jessheim for det var fett! Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Originally posted by japsebil men det hadde jo vært kult med et treff igjen lenge siden sist..hadde vært kult med en kolonne til til jessheim for det var fett! Kolonne høres morro ut! Fikk ikke vert med på forrige kolonne! :( Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Jeg er garantert med. men fredag eller lørdag? stemmer for fredag og kolonnekjøring til jessheim pga at det faktisk skjer noe der den dagen = mye folk = mye oppmerksomhet = bra :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg