Gå til innhold

Noen som kan se på evt fikse forsterker i bergensområdet?

Ranger emnet

Tommeliten

Anbefalte innlegg

Har trolig "poppet" forsterkeren min. Forstår ikke hva som er feil.

Jeg kjørte fra Oslo til Bergen igår. Da jeg kom til Arna (etter nesten 7 timer), tok forsterkeren kvelden. Sjekket sikringen i motorrommet og den var gåen. Skiftet den idag, men da gikk forsterkeren. Den begynte desverre også å ryke av den. Det gjorde det ikke idag. Så at noe av isolasjonen på plusskabelen ikke var topp, men tror faktisk ikke at det var det som gjorde det igår, og det var definitivt ikke det som var feilen idag...

Skal kjøre tilbake neste helg, og den turen uten sub blir kjedelig. Skal også kjøre alene..

Så hvis det var noen som kan fikse en forsterker billig, så hadde det vært topp. Da i bergensområdet. Hvis jeg må sende den avgårde tar det nok sin tid... Hvis noen med litt peil har lyst å hjelpe meg å se på oppsettet sier jeg ikke nei takk....

Er passe oppgitt nå. Ingen lyd. Er alltid noe som går gale når eg skal kjøre over fjellet. Noe gikk gale i fjor også før turen over fjellet...

ToMMeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du koblet alt fra forsterkeren og alikevel ryker den?

Jobber i en butikk som kan ordne deg med en ny billig forsterker... Ellers kan jeg anbefale div. steder du kan få fikset den du har.. men på en uke blir det vel trangt med tid.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler liksom at tusenlappene ikke ligger helt løs for tiden. Litt kjipt å måtte kjøpe ny forsterker når denne er kommet i hus for noen uker siden....

Skulle helst hatt det oppe å gå om en ukes tid. Skal nemlig kjøre tilbake til oslo da.

Forstår ikke hvorfor dette skjedde nå plutselig heller. Igår røk bare sikringen. Men når jeg byttet den idag, da røk en av sikringene i forsterkeren. Og det begynte å ryke av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider