Gå til innhold

noen som har lasta ned Teckademics Mischief Destroy?

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Noen som har finni denna ute på nett eller på noen server?

http://www.teckademics.com/destroy.html

http://www.dtmxchange.com/destroypreview.mpg <-- her er trailern!

post-855-13804851767173_thumb.jpg

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dvd'n faktisk. :) Kul film, men likte egentlig forrige bedre. Med Gumball 3000. De har visst planer om Europa til neste år. Hva de skal her aner jeg ikke. Og hvis det hjelper, så er navnet på filmen Teckademics.Mischief.Destroy.2003.DVDRip.XviD-ApL på nettet. Men husk og kjøp den hvis du laster ned da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også filmen på DVD, kjøpte den på amazon.com.

Sier meg enig med Teknomage, den forrige med Gumball var bedre, men selvsagt, smak og behag :)

Mischief Destroy var grei den, god underholdning og en del morsomt bonus materiale på dvd'en, som du selvsagt _ikke_ får sett om du laster ned rip'en. Løp og kjøp :D

Forresten, er det noen som har lignende filmer å anbefale...?

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

Jeg har også filmen på DVD, kjøpte den på amazon.com.

Sier meg enig med Teknomage, den forrige med Gumball var bedre, men selvsagt, smak og behag :)

Mischief Destroy var grei den, god underholdning og en del morsomt bonus materiale på dvd'en, som du selvsagt _ikke_ får sett om du laster ned rip'en. Løp og kjøp :D

Forresten, er det noen som har lignende filmer å anbefale...?

Hvor mye kom filmen på totalt? Sendte mail og spurte, de s den kom på ca 500kr, det ble litt mye syns jeg:D Men den andre filmen dems, hvor de har lagd sånn "dokumentar" om street racing i USA, den er sinnsykt bra, finner den på Kazaa, der er det masse streetracing, burning, drifting osv........

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Teknomage

Kjøpte dvd'n faktisk. :) Kul film, men likte egentlig forrige bedre. Med Gumball 3000. De har visst planer om Europa til neste år. Hva de skal her aner jeg ikke. Og hvis det hjelper, så er navnet på filmen Teckademics.Mischief.Destroy.2003.DVDRip.XviD-ApL på nettet. Men husk og kjøp den hvis du laster ned da :rolleyes:

Hvor kan man laste den ned fra?

Kjøpte du filmen i USA?

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å informere, så fant jeg den på DC++ servern :)

på den biltoker server saken

står som tmd-apl.avi

meeeget nice :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider