Gou Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Er interesert i den lippen på den orginal fronten. Bildet er hentet fra Norskbildelesenter , men dei føre kun den emblemløse grillen! Noen som vet hvilket merke det er ? eventuelt sider så tar inn/selge den ? på forhånd takk ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 19 så har kikt innom men ingen kan seia meg kor eg får bestilt den :( *snufs* Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Send en mail til norskbildelsenter og spør.Kanskje de vet noe eller kan skaffe en til deg?Verdt og prøve..:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Golfy Send en mail til norskbildelsenter og spør.Kanskje de vet noe eller kan skaffe en til deg?Verdt og prøve..:) mailen e sendt.. ska nå se atte eg får svar :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Gou Er interesert i den lippen på den orginal fronten. Bildet er hentet fra Norskbildelesenter , men dei føre kun den emblemløse grillen! Noen som vet hvilket merke det er ? eventuelt sider så tar inn/selge den ? på forhånd takk ;) tror det er rieger leppe.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Jeg har en front jeg skal selge da:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 HVilken front skal du selge ? Bilde ? Pris ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 hør med caprizonetuning, de har det meste. og kan skaffe det meste. det samme gjelder for stylingservice! det er de to beste stylingsjappene, etter min mening!best på service og pris! :) -kristine- stylingservice.no caprizonetuning.no Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by kpkp hør med caprizonetuning, de har det meste. og kan skaffe det meste. det samme gjelder for stylingservice! det er de to beste stylingsjappene, etter min mening!best på service og pris! :) -kristine- stylingservice.no caprizonetuning.no RS fronten til Polo 2 koster 1000,- MER hos CapriZone enn hos Autospar.. hmm.. litt drøy prisforskjell. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 de prisene som står på autospar er uten moms og frakt. og uten oppkravsgebyr. men men.. det er alltid noe som er dyrere et sted og omvendt..men jeg sier du det til stylingservice at den koster så og så mye der, så gir de deg alltid en bedre pris :) må si at jeg syntes servicen der er utrolig bra. jeg hadde bestilt en sånn emblemfri grill fra dem, fikk den men angret fordi jeg ville ha kamei. så de ba meg sende den tilbake. også fikk jeg tilbake pengene :) snakk om service Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Det er denne ubrukt og ulakkert Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Kan få kjøpe fronten min billig etter 16. august.... eneste i norge :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Jeg skal kjøre strekningen Sarpsborg-Stavanger på lørdag, så hvis noen er interresserte i fronten kan jeg ta den med i bilen på vei ned:) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 har handlet en gang på Caprizonetuning - og det skjer ikke igjen - hold dere borte fra den plassen .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 har tro paa at du kjoper fronten til nitewlkr jeg, gou! da faar du noe som ingen andre har! bare aa sette paa ei cuplippe under saa blir den lav som fy!! og ikkje finn paa a handle paa caprizonetuning!! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg