Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

Det var et artig treff. Artig å prøve seg på banen, håper jeg ikke irriterte for mange med en bil med liten motor.

Før neste gang jeg skal på banen skal bilen senkes. Den krengte mye i svingene, noe som igjen gjorde at en splint løsnet i den ene drivknuten. Så det ble tidlig slutt på søndag.

Kommer uansett tilbake til neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget bra treff.... første gang for min del og blir sikkert ikke siste heller... bra opplegg men litt enig med andre på forumet ang ... opplegg og instruks til vakter.... Var jo også litt dårlig at det ikke var mulighet for strøm på camping men det ordnet seg jo etterhvert..

Bra treff stå på videre... vi kjæm tilbake

----------------------------------------------

07 - Skoda Scout

leter etter prosjekt

http://www.arcticmotorclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommertreff har forbedret seg mye de siste årene, så dette lover godt for fremtiden.

Må takke Morten og co, for et kjempe bra treff.

Renhold og vakthold som IDCN sponsa var blitt mye bedre, så dere kan regne med oss neste år også.

Når det er egene drift heat, så er det ikke noe poeng at drifterne gruser ned banen under fri kjøringen.

Dem har egene heat, så dette burde det gjøres noe med, da det ikke er så kult å kjøre slalom mellom steiner og drifte biler.

Impreza sti 2005

Cadillac 2005 CTS/V eneste i norge, eller

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super helg... Godt vær og veldig bra arangert treff!!!!

Litt iriterende med fulle folk, men det er vel bare noe man må regne med! Synd at noen skal få til å grise så jævlig at man må skure gulvet i dusjen før man orker å dusje.. men men!!!! :)

TUSEN TAKK til sommertreff gutta for ei skikkelig fin helg!

Gleder oss allerede til august!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skal skylde på driftere eller ikke, er jo en sak, men det var mange som greide å dra med seg sand å ting på banen. For min del syns jeg det er utrolig gøy å kjøre sammen med alle slags biler sammen. Å dere som har 4WD å klager sånn, hvorfor kjører dere ikke bare forbi?? De som virkelig kjører så fort, kjører bare forbi. Toyota Avesis feks, han bare kom dundrenne forbi, kjørte jævla fort. Å ikke mange som hang på Opel skjefen fra Mo. Den hvite Kaddet GTE, han kjørte sladd i alle svingene, så kan da kjøre fort med sladd også. Er mye i veien med spor kjører også, men vi klager da ikke på dere!! Fokuser mye mere på det positive her da venner. Så blir det så mye gøyere. Konge bane, å bra treff å mye hyggelige mennesker. Håper vi ses til sommertreffet 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, og det er at banekjøring er MYE vanskeligere enn det ser ut som! :driving

Var å prøvde meg for første gang, og synes bare jeg lå i veien! merka fort at det ble bedre og bedre for hver runde. Men var ganske skeptisk til å presse bilen i svingene.... De andre på banen virket imidlertid forståelsesfull over at jeg kanskje surra litt i starten. Var jo ganske lett å se hvem som var ny, og hvem som ikke var ny når man var utpå der!

Så hadde jeg svindårlige dekk! Skjønner nå hvorfor folk fikser seg banedekk! :)

Men det var kjempeenkelt å kjøre rett frem!!

BMW 5 serie E60

x Volvo V70 (fikk i innbytte)

x Impreza WRX 03,

x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skal skylde på driftere eller ikke, er jo en sak, men det var mange som greide å dra med seg sand å ting på banen. For min del syns jeg det er utrolig gøy å kjøre sammen med alle slags biler sammen. Å dere som har 4WD å klager sånn, hvorfor kjører dere ikke bare forbi?? De som virkelig kjører så fort, kjører bare forbi. Toyota Avesis feks, han bare kom dundrenne forbi, kjørte jævla fort. Å ikke mange som hang på Opel skjefen fra Mo. Den hvite Kaddet GTE, han kjørte sladd i alle svingene, så kan da kjøre fort med sladd også. Er mye i veien med spor kjører også, men vi klager da ikke på dere!! Fokuser mye mere på det positive her da venner. Så blir det så mye gøyere. Konge bane, å bra treff å mye hyggelige mennesker. Håper vi ses til sommertreffet 08.

Er ikke noe problem å kjøre sammen med drifterne for meg. Virker som de aller fleste av dere bruker speilene og slipper forbi raskere biler før svingen. Det som er problemet er de gangene det plutselig er mye stein og sand på banen etter avkjøringer.

Og så er det de med stor motor som tror de eier banen. Jeg har bare usle 195Hk. Når man da skal bli nødt å bremse i hver sving pga en luring som enten tror han er fantastisk kul, eller rett og slett ikke har speil på bilen sin, skal bruke hele veibredden i svingen for så å gi full gass på langstrekka, ja da er det lett å bli en smule irritert når man når igjen bilen i neste sving igjen. 3 sånne runder så blir man lei. Skal tillegges at denne bilen hverken driftet eller kjørte raske runder. Han kjørte bare som en stor egoistisk idiot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

142`n e opptatt:p

Tror nok det var en god del som forælska seg i 142'n din;)

Velfortjent seier i breisladd'n var det også:)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et utrolig flott treff :) Var veldig mye positivt der må jeg si :) Likte at det var egen vaskeplass der inne og var ganske rent og fint over hele plassen egentlig. Vaktene gjorde også en god jobb. Har 2 negative ting som kun er ment som konstruktiv kritikk til å gjøre det enda bedre neste gang. Bodene før inngangen burde vært merket bedre slik at man forsto hvordan opplegget var når man kom. jeg sto først 20 minutter i 1 kø før jeg fikk vite at jeg kunne gå i en annen bod siden jeg hadde meldt meg på tidligere for så å stå lenge i kø der og.

Så var det en gang jeg satt på på banen hvor falken bilen var ute og hjalp en bil hvor gulflagget kun var hengt på muren ved pit'n istedet for å bli vinket med så var vanskelig å få øye på det, noe som resulterte i en nødbremsing fra 140 rett før falken bilen og en unnamanøver. Hadde vi 2 bilene som kom der ikke fulgt så godt med hadde vi kunne smelt i bilen begge 2 og dødd.

Utennom det var det bare positivt :) Beste biltreffet jeg har vært på :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider