Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skikkelig trist at grip utgår - på det som kaltes grip i fjor ble frontruta mi offer for en Volvo som virkelig levde opp til sitt dårlige rykte som traktor(en hel runde), fikk knyttnevestor stein i frontruta :P Mitt poeng er at frikjøring antakeligvis blir enda verre enn grip var - ikke bra for folk som er redd for bilene sine.

Håper forresten at prosjektbilen vår klasser inn i Extreme hehe - bare 250hk men også bare 600kg :P Vi lover i alle fall show :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig trist at grip utgår - på det som kaltes grip i fjor ble frontruta mi offer for en Volvo som virkelig levde opp til sitt dårlige rykte som traktor(en hel runde), fikk knyttnevestor stein i frontruta :P Mitt poeng er at frikjøring antakeligvis blir enda verre enn grip var - ikke bra for folk som er redd for bilene sine.

Vi kommer til å være MYE strengere på å bortvise deltakere som ikke klarer å holde seg på banen i år, enn tidligere år. Alle kan være uheldig og komme utfor banen, men noen tok det vel langt i fjor. Forhåpentligvis vil dette derfor ikke bli noe problem i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg stort til å reise til Mo i Rana i år.

Dette fordi jeg stiller med en av Norges råeste GT3er, på Norges beste bane.

Det Sommertreff har fått i stand når det gjelder treffene er kjempe bra, så tar av meg hatten for Morten og co.

Fortsett det gode arbeidet.

Skal bygge om bilen i april, da får den 14 nye stag, et annet understell, ny diff med lavere giring, ny justerbar front og bak vinge osv.

Skal prøve å komme til finalen på 401 meteren i år, men med 4sec 0-100 så vinner jeg vel neppe.

Dette er om det er feste i asfalten.

Gleder meg stort til å kjøre i extreme klassen.

Mvh Henrik.M

Impreza sti 2005

Cadillac 2005 CTS/V eneste i norge, eller

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg stort til å reise til Mo i Rana i år.

Dette fordi jeg stiller med en av Norges råeste GT3er, på Norges beste bane.

Det Sommertreff har fått i stand når det gjelder treffene er kjempe bra, så tar av meg hatten for Morten og co.

Fortsett det gode arbeidet.

Skal bygge om bilen i april, da får den 14 nye stag, et annet understell, ny diff med lavere giring, ny justerbar front og bak vinge osv.

Skal prøve å komme til finalen på 401 meteren i år, men med 4sec 0-100 så vinner jeg vel neppe.

Dette er om det er feste i asfalten.

Gleder meg stort til å kjøre i extreme klassen.

Mvh Henrik.M

Skal bli moro å se hvordan GT3'n funker iår!

Men det kan hende at det er en blå bil som limer seg fast i speilen din, og som du muligens må slite for å bli kvitt...

Er ikke bare du som har modda iløpet av vinteren, så jeg håper jeg får kjøre i extrem klassen jeg også.

03 Impreza HTS Cosworth (forskningsprojekt)

04 Outback (daglig bilen)

06 Caravelle TDI 4motion (verkstedvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli moro å se hvordan GT3'n funker iår!

Men det kan hende at det er en blå bil som limer seg fast i speilen din, og som du muligens må slite for å bli kvitt...

Er ikke bare du som har modda iløpet av vinteren, så jeg håper jeg får kjøre i extrem klassen jeg også.

Jeg har en standard motor, mens du monterer vann avkjøling, kompressor ny turbo ++++++, så bilen din burde kjøre fra min.

Den er vel ca 300kg lettere enn min også.

Men alt står ikke på bilene, eller hva Bjørnar.

Om du ligger rett bak å presser meg, så ikke skyld på meg eller sommertreff om du får en stein gjennom vindu. tusen og en, tusen og to, tusen og tre.

Impreza sti 2005

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en standard motor, mens du monterer vann avkjøling, kompressor ny turbo ++++++, så bilen din burde kjøre fra min.

Den er vel ca 300kg lettere enn min også.

Men alt står ikke på bilene, eller hva Bjørnar.

Om du ligger rett bak å presser meg, så ikke skyld på meg eller sommertreff om du får en stein gjennom vindu. tusen og en, tusen og to, tusen og tre.

Hehe, utpsykinga er igang. :)

Men du har jo et tyskt presisjons instrument av en racerbil i utgangspunktet som er yttligere forfinet, mens jeg triller rundt i en japansk familiebil så du bør jo absolutt være raskest!

Men jeg er tjukkere enn deg, så bilene er vel omtrendt like tunge når vi er på banen...

Det står vel like mye på mannen inne i bilen, men jeg kjører nok fortsatt safe og på 95% av det jeg kan for jeg ønsker ikke at hverken du eller jeg skal havne opp ned i sandfella!

03 Impreza HTS Cosworth (forskningsprojekt)

04 Outback (daglig bilen)

06 Caravelle TDI 4motion (verkstedvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg triller rundt i en japansk familiebil så du bør jo absolutt være raskest!

Det står vel like mye på mannen inne i bilen, men jeg kjører nok fortsatt safe og på 95% av det jeg kan for jeg ønsker ikke at hverken du eller jeg skal havne opp ned i sandfella!

Hvor skal familien sitte? Når du har bur som dekker bak setene.

Det du hadde var en familie bil, men nå har du snart en bane bil med to seter og masse gamp og Nm. Det er jo nesten ikke noe igjen av STien, så prøve å si at dette er en familie bil er nesten litt dumt. Har ikke du tatt bort ABS og ACen? lette bilen mest mulig.

Har regnet på det og faktisk så veier bilen din over 400kg mindre.

Etter at Morten og Boyus så bilen(skallet) hjemme hos deg, så mener også de at du burde kjøre fra meg. Slapp av, ikke noe press.

Du skal få seieren, om du slutter å stadig vekk nevne at du skal kjøre fra meg. Desuten er sommertreff et hyggelig kjøre arrangement og ikke racing.

Impreza sti 2005

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider