Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Hallo folkens

 

Hva er kravene i forhold til støy på ACR? Har lyst til å komme men litt usikker på dette, kjipt å kjøre 100mil for så å ikke få kjørt.

Nismo, du har kanskje peiling. Kjører 200sx m Greddy 3" effektanlegg (fra turbo og bakover), uten katalysator. Bråker friskt ja ;-)

Går dette greit på ACR, eller må jeg begynne å se på en eller annen potte å bytte ut det strake røret med, som sitter der katta er fjernet fra?

 

Du får ta med ørepropper for å dele ut til folk som klager på lyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 743
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ACR er vel den eneste banen i norden som ikke har støybegrensninger. Men hva det enkelte arrangement tillater er en annen sak. Var jo bil som kjørte uten eksosanlegg i fjor uten at arrangører reagerte så trokke du skal være redd for at bilen din bråker. Røyk og bråk er jo en del av sjarmen med biltreff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke si at teknisk er veldig strenge på acr volvoen min er ikke akkurat noen strøken bil men den er jo tross alt teknisk topp stand, de var ikke sære med meg, sånn bare til info så tror jeg den er den styggeste bilen som har vært på årstes 2 treff, og prøvde å melde den på gatebil sept. da fikk jeg mail tilbake at den ikke var strøken nok har lagt nærmere 60 lapper i understell og drivverk så de de mente det er ikke farlig om bilen din ikke har en foring som er hel bare den har fin lakk så er det greit på gatebil. Og takke faen for at de ikke er sånn på acr .

 

KEEP UP THE GOOD WORK

 

 

Morten G

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jim. Vi bestilte 5 dobbelt rom på meyergården igår da hadde dem enda mer ledig. God Jul ;-)

 

 

Hall'a!

 

Vi satsner nå på å holde oss oppe på ACR. Mye mere liv der oppe enn det var nedi Mo I Rana!!

 

PS. Håvard, har du fått noe mere fres i traktor'n.. (Volvo'n)..??

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hall'a!

 

Vi satsner nå på å holde oss oppe på ACR. Mye mere liv der oppe enn det var nedi Mo I Rana!!

 

PS. Håvard, har du fått noe mere fres i traktor'n.. (Volvo'n)..??

 

Blir å holde oss på acr vi å :)

lå oppe på banen på høsttreffet å det er absolutt å annbefale,vi bålet å koset oss til langt på natt:):popcorn :cheers:

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hall'a!

 

Vi satsner nå på å holde oss oppe på ACR. Mye mere liv der oppe enn det var nedi Mo I Rana!!

 

PS. Håvard, har du fått noe mere fres i traktor'n.. (Volvo'n)..??

He He He mine egene biler/traktorer har vell egentlig aldrig vært særlig prioritert.... Men ble litt snø hær nå så jeg driver klinker nye kjettinger til traktor`n:hvaskjera . Driver å sparer til div carbon greier for tia serru........ Tar kontakt med deg over nyttår, har litt jobb til deg:shake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle plassene i depot booket. Det vil si at det kun er 5 standplasser igjen ved gokartbanen etter vår opprinnelige plan. Det kan se ut som vi må utvide området litt etterhvert, men her gjelder det å være tidlig ute.

 

http://www.sommertreff.no/treff/stands.html

 

Ellers får dere alle ha et godt nyttår hilsen oss i Sommertreff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere begynt med booking av depotplasser? synes det har funket bra som det har vært tidligere. Må alle andre som skal kjøre stille seg helt i utkant?

 

Trenger ikke være redd for at det ikke skal bli plass, vi vil prøve å få plass til så mange som mulig, det er hele tiden utskifting av biler inne på området, men man kan ikke regne med at man har en fast plass hele tiden så lenge man ikke har stands eller pitboks.

Espen

http://www.sommertreff.no

 

- Audi S4 -

- Honda Civic -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere begynt med booking av depotplasser? synes det har funket bra som det har vært tidligere. Må alle andre som skal kjøre stille seg helt i utkant?

 

Det er ikke noe som er forandret fra tidligere treff så jeg tror du har misforstått meg litt. Det er standplassene som er booket allerede...Ikke parkeringen for utstillere. Der går det ikke an å forhåndsbooke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår