OpelFanatikeren Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 (endret) Spotta denne 92 modell ferrari 348 nedover storgata her om dagen. Endret Juni 10, 2009 av OpelFanatikeren Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Var nok meg det ja:P Spotta denne 92 modell ferrari 348 nedover storgata her om dagen. Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrike21 Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Spotta denne 92 modell ferrari 348 nedover storgata her om dagen. Bilen min detta ;) Dama som lånern... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weezel Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Gatebiltaxien farter rundt på prøveskilter her idag - har det noe med færderen å gjøre? Så rescuepickupen var ute her også.. Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Møtte den rescue pickupen retning Oslo på søndagskvelden ved avkjøringen til Holmestrand på E18. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Gatebiltaxien farter rundt på prøveskilter her idag - har det noe med færderen å gjøre? Så rescuepickupen var ute her også.. hvilket av taxi'ne da? Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weezel Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 xc90'n Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Så denne sto parker i storgata i går kveld Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Noen som har noe info om en knall blå erscort cossie, samme blå farge som skyline'n som går her ca.?Så den her i helga hadde denna prøve skilter? :) da er det muligheter for at jeg veit hvem som eiern.. :P hehe om det er denne står den i allefall ovenfor rødekors huset...:) Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 er ei jente som har kjørt den blå jeg har sett, står bort ved student boligene på borre... står ikke der nå pga skoleferie... Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Spotta en sort evo 6 fra nykirke og mot by'n. så den kjørte videre inn mot by. Parkerte bilen min ved torggata jeg... Noen som kjenner te den eller? den kom rett ut i rundkjøringa ved nye brannstasjon... Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 så den ny mercedesen som er på forsiden av autofil bladet i "horten`s tunellen" i helgen heeeeeeeeeelt syyyk lyd fra v8 er fy noe av det råeste jeg har sett på norske veier og dette kommer fra en som elsker bmw. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jompe Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Tror jeg så en blå Audi RS6. Stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg