V.N Racing Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 F9, F10, E6K el lign. ønskes kjøpt, skal styre bare bensin. Ring 98887846 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jeg har Haltec E6H eller noe sånt. Husker aldri den siste bokstaven. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V.N Racing Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Pris? Sjekk den siste bokstaven. Hvor gammel er den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Vet ikke hvor gammel den er. Den har siemens kontakter på ledningsnettet og det følger med noen sensorer... 3bar map sensor, vanntemp, lufttemp. Har også 2stk dualcoiler og 2stk tenningsforsterkere til Haltec som kan selges med om ønskelig mot tillegg i pris. Haltecen har jeg lagt ut til 10000,- men kan gå ned litt fordi jeg trenger å få inn penger til den nye dataspruten. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg