Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var väldigt va många fälgar det köps nu då, det blir nog fint till slut!

Ska du polera upp ATS-cup fälgarna och klarlacka efter poleringen? :rolleyes:

Jag gjorde det skitjobbet på mina RH cup 8x14" för dom såg för jäkliga ut när jag köpte dom, slipade dom för hand också efterom jag inte hittade nån slipmaskin som gick in så långt i fälgen eftersom fälgkanten var rätt så bred. :o

Jag använde dom ju aldrig på vintern så klarlacken efteråt struntade jag i. Polerade dom för hand utan maskin (120-1200-slip papper plus polering i 3 steg efter) och jag räknade efteråt att varje fälg tog ungefär minst 8 timmar att få klar :D

Jag tog en fälg i veckan för att händerna skulle läka ihop, varje gång jag åkte från garaget så var händerna helt blodiga efter att ha slipat :D

Men blankt blev det :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så er jeg ikke den største fan'en av denne type bil, men det er herlig å lese om en som legger så mye i bilen sin som du gjør! Du skal ha det at du har inspirert meg, og at jeg om mulig har blitt enda mer ivrig selv etter at jeg har lest denne tråden Kid-A!

Takk for inspirasjonen, og lykke til videre med prosjektet! Jeg følger spent med på resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, denne bilen kan bil syyyyk!!!! har aldri sett en lignende bil før, men denne var heeelt rå, Har lest alle sidene og venter på flere bilder, hihi, Hvordan motor blir det i den etterhvert??? Håper den blir lav, det er da den blir fet, ikke høy og Onkel Donald :P

Syntes prosjektet ditt er Rått, Stå på, ikke bli lei og detta blir Bling of 2005!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Ca 950,- pr dekk + montering

Hvis du trenger hjelp til montering og avbalansering har jeg tilgang til dekkmaskin og avbalanseringsmaskin, spesialrabatt for scirocco-eiere og vw audi club medlemmer yodude

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kid a!

Når vi først er inne på felger og slike ting...så lurte jeg på...og jeg må si jeg blir ganske forvirret...jeg har jo en orginal scirocco..med tanke på skjermer...og max bredde på felga som kan passe hos meg er: 7.5" brede med max 205 breie dekk?har vært inne på en del sider nå, og folk har jo 8 og 9 uten valsing..og de er nokså lave..jeg har fått ett tilbud om følgende:

8x15 et10 foran og 9,5x15 et8 bak med dekk: 195/45/15 og 215/40/15...hvor langt er dette fra i å gå bra?

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være valsa uten at det synes da, hvis bare den indre kanten er bretta inn, som på Bad'roc.

9,5" ET 8 kan du bare glemme!

8" med så lav innpress krever nok en god del valsing.

Høyere innpress vil funke bedre, og se like bra ut hvis felgkanten er like brei ;)

Originally posted by ePOX

Hvis du trenger hjelp til montering og avbalansering har jeg tilgang til dekkmaskin

Min vanlige dekkmontør har stilt opp veeeldig mange ganger etterhvert, så det er godt å ha en i bakhånd.

Takk! :)

Flere som mener tråden bør flyttes?

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte en opptur i dag, så jeg prøvemonterte sommerfelga :cool:

ff5fcc7c.jpg

d01aa2a5.jpg

Sklei overraskende greit inn i hjulhusa faktisk m'm

(her med 15mm spacer)

600.jpg

ManiaCoupe skal lage spacere så hjula yummy skjermkantene :thumpsup

Han tar grundige mål kiddie

600.jpg

Til slutt foreslo ManiaC å lage speisera litt for breie, prøvemontere dem med hjula på bilen, for så å dreie dem ned til hjula sitter helt hundre

Spørs om Bad'roc blir lav nok med de håpløst lange dempera på Supersport-gewinden :(

Så neste sommer blir muligens en sesong på mellomhøyde :mad:

Men om noen dager er i hvert fall mekkegarasje i boks :ratatatat

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Trengte en opptur i dag, så jeg prøvemonterte sommerfelga :cool:

ff5fcc7c.jpg

d01aa2a5.jpg

Sklei overraskende greit inn i hjulhusa faktisk m'm

(her med 15mm spacer

Trodde først bildene var photoshoppa, sinnsyk forskjell.. he he

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider