Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har du fått polert ripene på bakruta di ennå? Kunne jo tatt en titt på den og sett om jeg fikk en kompis til å ta det?

Så lenge de ikke er dype så går det greit.

 

Hadde vært enklere hvis jeg fremdeles jobba på bilruteverksted men... Skal innom nå på mandag og bytte rute, skal sjekke i samme slengen. Koster jo ikke mer enn et par kalorier å åpne kjæften.

 

Modell var skrokkoen forresten? 87?

 

Forresten, hva er beste senkehøyden på en bora? Kjører med 40mm nå og det er altfor høyt selv om den setter seg fast i vaskehallen på shell... (jævla underspylingsdritten)

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

Har du fått polert ripene på bakruta di ennå? Kunne jo tatt en titt på den og sett om jeg fikk en kompis til å ta det?

Så lenge de ikke er dype så går det greit.

 

Hadde vært enklere hvis jeg fremdeles jobba på bilruteverksted men... Skal innom nå på mandag og bytte rute, skal sjekke i samme slengen. Koster jo ikke mer enn et par kalorier å åpne kjæften.

 

Modell var skrokkoen forresten? 87?

 

Forresten, hva er beste senkehøyden på en bora? Kjører med 40mm nå og det er altfor høyt selv om den setter seg fast i vaskehallen på shell... (jævla underspylingsdritten)

 

senk mer og dropp vaskehallen på shell ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Du er hjertelig velkommen til å polere ruta, som ligger urørt i boden :)

 

Bad'roc så dagens lys i '87 ja.

 

Senking på Bora avhenger helt av hjulvalg og ambisjonsnivå!

 

Kan jo sikkert ta en titt på den, er jo begrenset hvor ripete den kan være... ;) Skal innom der i dag, sjekker opp hvordan det ligger ann og sender deg PM...

 

Hehe ambisjonsnivå ja, kjører med originale highline 16toms med piggfrie vinterdekk og har 17toms originale tilbehørshjul til sommer... Og det blir noen små forandringer iforhold til originalt utvendig. Og, kona bruker den som arbeidsbil.

 

Need I say more?

 

nitewlkr: Har droppa vaskehallen der, statoil funker mye bedre..

Lat? Jepp...:D :D

 

(trodde faktisk ikke at bilen var så lav under, har jo nesten plass til hodet mellom dekket og hjulbuen...)

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg sett på Fyrstens finger, og den var godt bandasjert thumpsup

 

Fyrsten stilte opp helt uoppfordra, tok med bakruta mi (nei, ikke den som står på Bad'roc nå) og sjekka muligheten for å få polert/rubba bort ripene.

 

Nå viste det seg at det var for mye riper til at det ville lønne seg.

Så hvis ikke det dukker opp ei ny bakrute uten høl til pusser til veldig nice price blir det bare å legge solfilm på den jeg har og bruke den. Vi får se...

(Møller skal ha kr 9.000,- for ny rute. Slik er det å ha sjelden bil med avansert glasstøp :()

 

Uansett:

Stor takk til Fyrsten! hapyhappy

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har monovisker kit ankommet fra USA. Kjøpte på ebay for $51,- frakt kosta $25,-. Ser praktisk talt ny ut, men det må nok bli litt mer vårlig ute før jeg gidder å montere.

 

Hvite frontblinkere (nye i eske) med parklysfunksjon er kjøpt på ebay i Tyskland for €102,- og ankommet min kontakt i Hamburg. Plukker dem opp der senere...

 

Åsså fått de siste delene for å få dashen komplett. Har bare ikke giddi å ligge ute i kulda og montere dem.

 

Tida går mer til å hjelpe Dane med Jetta-einseren han kjøpte av Ole C. Hadde en cool skrotekspedisjon på tirsdag.

 

I helgene er jeg håndlanger for Andie Eins sitt evigvarende monteringsmareritt av 16V PL i Golf C.

 

Jada, bilder kommer!

Men TTT når kroppen trenger verdensrekord i siesta sombrero

 

Ellers grubles det mye rundt baklysmodding om dagen, og stadig mer gledelig kunnskap fåes gjennom 'rocco-forumet på VWVortex

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad'roc blir nok langtfra ferdig i år. Har ikke råd til det :(

 

Men de fleste modsa kommer jo på bilen etterhvert, så alle får se. :)

 

Faktisk ganske deilig å kose seg med et prosjekt uten å måtte stresse for å bli ferdig

Blir grundigere gjennomtenkte løsninger med god tid åsså. Og planene begynner å bli forholdsvis omfattende sombrero

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår