Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

Tok sin lille tid, men her er dem:

 

 

Vi scroller tilbake til høsten. Fra første stund var det klart at bilen skulle ha brei grill uten emblem. Andie Eins mente jeg skulle ha Passat 32B-grill.

:idea: Og han hadde 2 stk liggende, så da var det bare å kline til!

 

lowrider_a4 tok straks på seg oppdraget å tilpasse den ene grillen. Den passa faktisk bortimot 100% både på bredden og høyden, så det var bare å kappe bort festene på baksida og begynne å smi til egne fester.

Nå gjenstår å kappe ut midtdelen, og sveise inn ribber fra den andre grillen.

Grill_2_web.jpg

 

 

 

Poenget med en brei grill med tjukke ribber er selvsagt å få bilen til å virke så brei som mulig.

Grill_1_web.jpg

 

 

 

Drømmen om djupt semska ratt ble virkelighet med denne Sparco-kringla. Ligger så deilig i hånda thumpsup

Skal fylle igjen den gule logoen på ratteika med svart lakk for å få det cleanere.

Tenkte åsså å farge den gule stripa på toppen svart.

Men den har faktisk vært veldig nyttig under all brekkinga i vinter bonde

Ratt_1_web.jpg

 

 

 

Slik ble alarmdioden når den ble montert i hølet til låseknotten. Kommer en på passasjerdøra åsså etterhvert.

Synkronblink blir fett :titties:

Alarm_1_web.jpg

 

 

 

Og så stusselig ser bilen ut nå i vinter flushit

Stadig kraftigere krokanfarge og kjipe 6x14" med 185/60 piggfritt. Neste vinter blir det nok nye 185/55 på 7x15".

Men nå er'n i hvert fall like lav (eller høy) foran og bak.

Vinter_web.jpg

Foto: Dane (rett før snøkaoset)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det her blir bra :D gleder meg til neste steg blir lagt fram :D er fan av ombygging og tilpassing av deler som ikke nødvendgvis skal sitte der orginalt. som grillen. har selv bygd om min. bra bra bra. keep up the good work.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by snerhus

Når regner du med å være ferdig med prosjektet Kid-A?

Tar det som det kommer - ingen deadline, bare kos ;)

(Men vær sikker på at jeg handler nye parts straks jeg værer penger!)

 

 

Originally posted by moldestuket

64 Impala i bakgrunn

Kuuupé i mint condition, 17" Rallye Wheels og småfresk smallblock.

Go'bil thumpsup

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, eg la merke til at du hadde 2 vindusviskere, den som vi hadde på skolen hadde 1 vindusvisker orginalt trodde eg, en stor en, så orginalt ut under hele plate der den er feste osv også var den lavere også, kan godt ha vært senke sett på den altså, også var det hel bakvindu også etter som eg hugser, var fjernet en god del rust også fra den, den var nesten finere enn din nå, den ble meget sexy når vi laget cab av den, men i dag så kjørte læreren den på huggeren heyyou :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første par årgangene av Scirocco II hadde original monovisker, men denne satt ikke helt på midten.

 

Min har to viskere originalt, og her sitter hølet for høyre visker på midten, skal selvsagt montere monovisker i dette hølet.

 

Enkelte billigutgaver hadde ikke pusser bak, og dermed hel bakrute, har en slik bakrute liggende klar på lager ;)

 

Gidder du å dra på skroten, hente baklampene og sende dem til meg blir jeg hoppende glad! babyhmm?

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har sota lyktene, skal se om eg får reddet dem da før dem sendes på knåksen, dem sto der i dag også :rolleyes: , står dem der i morgen og vi skal ha verksted skal eg se om eg klarer å komme til å skru dem ut, står en annen bil oppå den :rolleyes: en TUNGT misbrukt scirocco :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har eg 2 stk sota baklykter til scirocco hjeme heyyou hva vil du gi for dem? på den høgre er det et lite hull i blinklys glasset, følger ingen pærer med, dem er ødelagte, rekner med du har dem selv ;) og kan ikke gi noen garanti for at "kretskortet" virker, rekner med du har det også :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykteglass med høl eller sprekker er uaktuelt!

Selve lampehuset holder, behøver ikke pæreholder.

Fint hvis du kan maile meg et bilde av lampa!

 

Kan gi 200,- pr. lampe som er bra, + frakt.

Adresse får du hvis du sender meg pm/mail.

 

 

Originally posted by Heggis

hvor mye ga du for rattet ? og hvor kjøpte du det?

Gatebil-shoppen

Ratt: kr 1.394,-

Boss: kr 442,-

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I dag har Bad'roc fått de oransje fyrtårna foran bytta ut med fiiine nye hvite blinkere :)

Egentlig uhørt å montere dem i frostsesongen på en fortsatt stygg bil, men det hjelper på vinterdepresjonen :cool:

 

Blinkera har også parklysfunksjon, som gjør bilen vesentlig breiere i mørket ;)

 

Mangler bare kromma pærer som blinker gult, så blir det komplett cleant - det kommer! sombrero

 

 

 

 

:nono:Har også montert alarm med self destruct system på blinkera.

:nono:Så klåfingra folk får fingertuppene sprengt av!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår