Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

Kustom var ordet ja! sombrero

 

Her er hva som har skjedd med baklampene fra elanzer

d1e8f6bc.jpg

 

Slik ser bilen ut med ukorta helrøde baklamper og fjerna skilt (gjort i photoshop)

7d9293fc.jpg

 

Og slik blir det med korta lamper (og noe av den cleaninga som skal gjøres i tillegg)

2501e036.jpg

Her testes også hvordan det blir å koble om så baklyset kommer ett hakk utover.

 

Hva synes dere, skal lampene være smale, eller i original bredde?

Må føye til at mellomrommet mellom lampene uansett skal fylles med ei plate som følger lampenes form og lakkes i bilens farge ;)

 

Skiltet havner under fangeren, og fjernes selvsagt på utstilling! sombrero

 

 

 

PS!

Vært og levert en av sommerfelga (som degraderes til vinterfelger fra kommende høst) til retting på Sunaas Hjulservice.

Er visst noen ukers ventetid :(

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Kid-A

Vel fremme på nærmeste kebabsjappe poppa vi panseret og ekspertene i følget konstaterte kjapt at tomgangsskruen hadde blitt blåst ut av gasspjeldet(!).

 

HEHEHE.. Dette har skjedd med Golfen min ikke mindre enn 3(!!) ganger.. Ja,du så rett, 3 jævla ganger.. Hver eneste gang har vært på grunn av at man skal burne å tøffe seg litt.. Drar på litt for mye,og der står du med skjegget i postkassa! Flaut ass..

Første gangen dette skjedde var i et lyskryss på vei ut fra Trondheim,skulle kappkjøre med en annen Golf oppover mot Rosenborg (ikke fotball-laget nei :) ), og da jeg skulle kløtsje ved neste kryss så daua motoren.. Kjipe greier..

 

Nå driter jeg i å tøffe meg! Gidder ikke å kjøpe flere spjeld/spjeldhus!

 

 

BTW: Står en Grå Scirocco GTi til salgs ved Madsen Bil AS på Steinkjer. Tror den hadde gått under 170'.. Tror faktisk det sto 157000 på kilometertelleren.. Såg bra ut intriørt også... Ikke så bulkete heller..

Stikke ned å ta noen bilder?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

BTW: Står en Grå Scirocco GTi til salgs ved Madsen Bil AS på Steinkjer.

Stikke ned å ta noen bilder?

Ikke nødvendig for min del :)

 

Har stort sett det jeg trenger av 'rocco-deler.

Mangler bare penger til å kjøpe den utrolig dyre frontplata.

Drøyt 5.000,- :mad:

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Ikke nødvendig for min del :)

 

Har stort sett det jeg trenger av 'rocco-deler.

Mangler bare penger til å kjøpe den utrolig dyre frontplata.

Drøyt 5.000,- :mad:

 

Ja her ser vi jo hvor hardt sjefen sjøl sliter for pengene..... ;) :D

Apparatet i den ene hånda og cola i den andre.... :D Kid-A%20in%20action.jpg

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornsann.. blei du solbrent i det fine drammensværet du ¨å eller? hehe.. men til topic.. hva med å flytte kjørelyset helt ut i blinklyset? og ha blinklys innafor? er det totalt umulig og dritstygt.. ser foresten fett ut med korta lamper.. pluss at det er jo annerledes :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det var fett med breie lys, Fikk litt mer "fat boy" look. Hvis du vil beholde 80-talls looken, passer det bedre med smale lykter. Men nå har jo ikke jeg og du helt lik smak da.

 

"rocco" 'n er forresten til retting,(Micra-råner om dagen) Nå mangler bare sportsdempere (fjærer ligger selsagt i garagen). Er det noen som har/vet om rimelige Dempere ?

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok for litt eldre og enklere look kiddie

 

Er sjøl på jakt etter pent brukte frontdempere (og fjærbein) i originalhøyde til Golf I - for vinterbruk

 

Originally posted by Helios

Mornsann.. blei du solbrent i det fine drammensværet du ¨å eller? hehe.. men til topic.. hva med å flytte kjørelyset helt ut i blinklyset? og ha blinklys innafor? er det totalt umulig og dritstygt..

 

Ikke skikkelig solbrent, bare koserød :cool:

Noen av oss ble igjen i Drammen og satt ute og skravla helt til kl 18 før vi rulla hjemover.

 

Har vurdert å ha baklysa ytterst ja.

Litt redd for at snuten ikke liker det...

Og lurer på om det ser litt teit ut når jeg blinker :rolleyes:

Hva tror dere?

 

 

Blir nok korta lamper og ei plate mellom lampene.

 

Folk som er flinkere enn meg i photoshop jobber med saken nå, så jeg får studert det skikkelig :)

 

Men det blir lenge til de korta lampene taes i bruk. Må ha flere deler (dvs mere penger) og trolig få sveisa litt først...

 

Et par triks til skal gjøres med baklampene!

Vent og se ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår