Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei.. bra prosjekt...

Om du trenger diverse deler vet jeg om en som har komplett bil stående... Dama hans er tysk å di gådd ikke kjøre for å få den godkjent så han skulle selge den i deler, men tror ikke noe er solgt enda... den hadde ganske lav km stand også... fargen var sølvgrå... tror det var 1.8.8v Om du er intresert kan jeg høre med han om den står ennå... Regner med det siden han er en skrotnisse-type med enormt areale og lage rot på.... Mail erognmo@hotmail.com evnt. 975 64 975

du vet forrestn ikke om noen som har sidelistene i krom til einser golf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vw671

Hei.. bra prosjekt...

Om du trenger diverse deler vet jeg om en som har komplett bil stående... Dama hans er tysk å di gådd ikke kjøre for å få den godkjent så han skulle selge den i deler, men tror ikke noe er solgt enda... den hadde ganske lav km stand også... fargen var sølvgrå... tror det var 1.8.8v Om du er intresert kan jeg høre med han om den står ennå... Regner med det siden han er en skrotnisse-type med enormt areale og lage rot på.... Mail erognmo@hotmail.com evnt. 975 64 975

du vet forrestn ikke om noen som har sidelistene i krom til einser golf...

har ett ekstra sett sidelister i chrome....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

kjøpt på veng ? eller vw ? så veldig veng grunna ut. pass på at du får lakkert den med en gang den kommer på bilen og tektyler. sånne deler lakkeres med en dårlig grunning som ikke er vanntett. ruster fortere en du får sagt faen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

kjøpt på veng ? eller vw ? så veldig veng grunna ut. pass på at du får lakkert den med en gang den kommer på bilen og tektyler. sånne deler lakkeres med en dårlig grunning som ikke er vanntett. ruster fortere en du får sagt faen.

SITAT FRA KID-A: Kosta flesk (finnes ikke som piratdel) men er helt nødvendig for å få karosseriet rakt og fint

Ser ikke helt pent ut enda Arild :op . Men planene er bra :cool:

Blir det til at du kommer oppover snart?

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Da er ny frontplate i hus kiddie

bf824dc6.jpg

Kosta flesk (finnes ikke som piratdel) men er helt nødvendig for å få karosseriet rakt og fint chef

Dermed er vi enda et steg nærmere sveising :ratatatat

flekk bilde av den gamle! kansje jeg kan bruke den?

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stol på meg, du vil ikke ha den!

Den blir spiker! dukenukem

Originally posted by remster

sånne deler lakkeres med en dårlig grunning som ikke er vanntett. ruster fortere en du får sagt faen.

Syregrunnes såklart! :peace:

Kun produkter av beste kvalitet skal brukes på grunning, lakk og rustbeskyttelse!

Originally posted by Modmach1

Blir det til at du kommer oppover snart?

Straks dere har noe jeg kan knipse ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider