Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

Originally posted by metz

røp litt om felgsa da ;)

Felga er 17 tommer høye og herlig frekke. Mer sies ikke før de er i hus babyhmm?

Originally posted by zckumling

finner du noen som kan selge meg et scirocco panser for en billig penge skal jeg sende deg en pose fleskesvor i posten. trenger forsåvidt hvite blinkere også.. 2 poser fleskesvor mot dine blinkere? :P

La igjen det gamle råtne panseret mitt på Vestfold Styling & Tuning, så du finner det kanskje på restlageret der :D

Er på slankern chef

og har fått steinsprutsprekker i venstreblinkern :mad:

Så eventell fleskesvor vidersendes til den som skaffer meg en hvit venstreblinker thumpsup

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Kid-A

Bad'roc blir nok ikke mer enn halvferdig neste år, pga lite penger og stadig villere planer :idea:

Skrev i første post at det blir et rullende langtidsprosjekt,

nå ser det mer ut som at det blir et råkjørende evighetsprosjekt :D

så det blir et langtids prosjekt ja....men da kan jo jeg låne de 17" du skal kjøpe sålenge da..?Og de hvite blinklysene kan jeg ta med det samme.

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Som en liten gjenytelse frakta vi lowrider_a4's nye fargematchende gangstercaps fra det våte Østland til ville og vakre Møre.

Denne ble selvsagt montert umiddelbart damndamn

405.jpg

Får vi se deg på høstens Gatebil i denne lowrider_a4? yummy

392.jpg

Stor takk til Einserfreak og lowrider_a4 for nydelig vertskap yodude

Er nok en vis fare for at denne bilen dukker opp der ja:) men først kommer den kanskje til ekeberg i helga som kommer;) hvis jeg får deler da så klart:) men var og kjøpte dele bil igår... 1300 som var råten i golvet men med motor og gir;) 1500 kr hehe

-Audi A8 nye lowrider vogna :dj

x-Boble 1200 61 mod

x-Golf gti 16v 90 mod

x-Golf gti 82mod

x-Lowrider Audi A4 96mod

x-impala 64mod (lowrider)

x-dodge van 89mod

x-bmw 320 cab 89mod

x-pluss div andre drit biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speila er endelig i hus thumpsup

Har slitt med å få tak i F1-speil til rett pris og med akkurat den størrelsen og looken jeg vil ha!

Men her er'em :cocain:

473.jpg

Finnes jo masse F1-speil i kølfiber å få tak i

Men det kostbare materialet er helt uinteressant ettersom vektsparinga ville blitt ca 20gramflushit

Og speila vil uansett bli svartlakka for å få dem mest mulig kliine ;)

Istenfor et par tusinger for ekte karbonglugger, kosta dissa rundt 300, - på ei sjappe for MC-tilbehør m'm

De fleste F1-speil har åsså stanga ut fra undersida, mens jeg vil ha stanga rett ut fra sida, for å få så enkel look som mulig.

Da er det åsså mulig få speilet så nær døra som mulig ved å korte stanga skikkelig

Liker ikke altfor utstikkende speil!:ass

Siste lille bonus som gjorde at det måtte bli dissa, er at speiljusteringa er inne speilhuset, og ikke på enden av stanga.

Dermed slipper Bad'roc å få en stygg liten "klump" det stanga går inn i døra kiddie

Min customizingkonsulent Evil T er allerede igang med å gruble på hvordan stanga skal festes cleant og funksjonelt på døra.

En enkel "plate" med høl til speilstanga må lages og monteres der originalspeila satt :ratatatat

Blir et lite vinterprosjekt å få detta til å sitte max cleant

Ingen tilfeldigheter her vettu :cool:

Ellers er både nye sommerhjul og "nye" vinterfelger med ferske dekk i hus om noen uker :eek:

Hvis frakt og levering går etter planen...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider