Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herregud...har nå lest samtlige post fra denne tråden begynte..må si jeg er mektig imponert :)

Dette inspirer meg stort til å gjøre noe med min E36 ;)

Skal montere blinklys på forskjermene i kveld, tar noen bilder og lager en tråd om det for de som er interessert :)

Stå på!

(og for de som lurer...i Tyskland var det ikke påbudt med blinklys på sidene i '94, men det er det jo her hjemme... ;)

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

1998 E36 318iT Individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Kompispris ;)

Med normal pris får man dem vel hjem for en tusing eller litt til...

Og da er felga fortsatt billige etter norske forhold m'm

Et lite stemningsbilde fra heromsøndagen:

ca925eb1.jpg

Kid-A ser lyset gjennom ei eksosklemme :cool:

Copyright: Corrado16v

hmm.. var valget av mekkeplass av nødens opprinnelse, eller var det faktisk en fritt valgt plass? :) (syntes bare det var litt pussig sted.. ;)) Tenkte jeg skulle tute, men var redd du skulle slå hodet ;) og når j kom tilbake var du vekk...

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Scampi

Herregud...har nå lest samtlige post fra denne tråden begynte..må si jeg er mektig imponert :)

Dette inspirer meg stort til å gjøre noe med min E36 ;)

Skal montere blinklys på forskjermene i kveld, tar noen bilder og lager en tråd om det for de som er interessert :)

Stå på!

(og for de som lurer...i Tyskland var det ikke påbudt med blinklys på sidene i '94, men det er det jo her hjemme... ;)

Hvorfor ikke speil med blinklys?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hmm.. var valget av mekkeplass av nødens opprinnelse, eller var det faktisk en fritt valgt plass? :) (syntes bare det var litt pussig sted.. ;)) Tenkte jeg skulle tute, men var redd du skulle slå hodet ;) og når j kom tilbake var du vekk...

Det var dette eller en busholdeplass. anlegget datt jo ned å lå mot kjøreretningen! skrapa greit! hehe, sa til arild at det sikkert er noen fra forumet som kjører forbi og ser oss og spør her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å bytte hjulbuer bak.

Har en smålei bulk på høyre side, og på venstre side blir det litt vanskelig å få skjermkanten helt jevn etter min amatørmessige banking sist sommer :(

Stod på nettsida til Veng.

Men når jeg ringte for å bestille fikk jeg beskjed om at de ikke har noe som helst til Scirocco II : gråter :

Klokkerholm har ikke heller...

Så hvis noen vet om brukbart strøkne bakskjermer, uansett om de er løse eller står på en bil, kontakt meg er du snill! :cool:

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Har vurdert å bytte hjulbuer bak.

Har en smålei bulk på høyre side, og på venstre side blir det litt vanskelig å få skjermkanten helt jevn etter min amatørmessige banking sist sommer :(

Stod på nettsida til Veng.

Men når jeg ringte for å bestille fikk jeg beskjed om at de ikke har noe som helst til Scirocco II : gråter :

Klokkerholm har ikke heller...

Så hvis noen vet om brukbart strøkne bakskjermer, uansett om de er løse eller står på en bil, kontakt meg er du snill! :cool:

Var det ikke en på VW-Audi forumet som hadde fått stjålet bilen sin og fått forsikrings penger da han fikk den tilbake og skulle selge den i deler????

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider