Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så det ble ikke "Myth Busted!" altså?:D Skal gjøre det på rekorden min, skal sote blinkersene, bra tips. Må prøves sombrero

 

Prøv nå for all del ikke stekeovnen, du risikerer å varme mer enn limet til lyktene, ikke spesielt moro hvis hele lykta blir deformert etterpå;)

Biltema, Europris osv osv selger varmluftspistol billig..

Blir mer enn varmt nok, det kan jeg garantere deg.. :rolleyes: :D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ble ikke "Myth Busted!" altså?:D Skal gjøre det på rekorden min, skal sote blinkersene, bra tips. Må prøves sombrero

 

Hehe, hovedlyktene til våre Rekorder er til å deles originalt, bare å vippe av klipsene. Hadde oppe den ene min pga matt reflektor, men trenger ny.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoo! Fint fint:) da slipper jeg det stresset! Off, begynner å balle på seg med biler nu.. Har en granada (selges 7-8000) rekorden, einsergolfen, og snart en 77 b-ascona.. Whoo..:) Den som har flest biler når han dør vinner:D

 

Kid-A: Sorry for ot:( Noen bra adresser i norge å finne bra stash til golf 1? Har jo http://www.vwcarconsult.no da, noen fler bra? `roccoen begynner å bli bra da! Trenger bare litt sminke..:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv nå for all del ikke stekeovnen, du risikerer å varme mer enn limet til lyktene, ikke spesielt moro hvis hele lykta blir deformert etterpå;)

Biltema, Europris osv osv selger varmluftspistol billig..

Blir mer enn varmt nok, det kan jeg garantere deg.. :rolleyes: :D

 

70 grader er jo ingenting da. Hvor varmt tror du det ikke blir i solsteken i syden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for utrolig bra lesning!:) fortsett sånn;) leit med disse pengene hvordan de forsvinner så fort, når man skal ha det så gøy angry har en liten traver av en Polo selv jeg har lyst til gi en makeover, men tror jeg drøyer'n litt. All ros til alle som pusser opp alt av eldre årgang!:D Lykke til videre!:D

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for responsen tannløs

 

Ble et par timer i værste' i går kveld.

Mest en unnskyldning for å teste det nye kameraet mitt litt, før det går ut i daglig tjeneste idag :cool:

 

Men vi rakk da litt customizing :o

 

Da fontruta ble bytta i forbindelse med EU-kontroll, fikk jeg G60Turbo til å fjerne festet til speilet i den nye ruta.

Det gjorde han enkelt ved å varme andre sida av glasset forsiktig med varmepistol til limet smelta.

Resten av limet ble fjerna med gnikking og barberblad.

 

Men innerspeil er jo kjekt å ha, så det måtte festes i taket.

Kun et mulig sted egentlig, på "bjelken" innafor taktrekket som går mellom kupélyset og frontruta.

Måtte justere det originale speilfestet en del med baufil og forsiktig pussing med vinkelsliper for å få det til så skli naturlig inn på denne lille plassen.

 

Før:

d04d1310.jpg

 

Etter:

4101c9dc.jpg

 

Gjengene i hølet til den originale set-skruen ble slipt bort, så jeg fikk igjennom en liten plateskrue.

 

 

Så cleant blei det ass :cool:

 

8fb19cb5.jpg

Copyright: DrLaban

 

 

Dermed slipper vi den forstyrrende "flekken" for speilet i ruta når vi senere får på solfilm.

 

Bare en runde med sort silkematt nå,

så sitter speilet som om det aldri hadde vært no' annet sted!

 

 

 

Litt smådeppa nå over at det ikke har skjedd mer i vinter :(

Det har sine naturlige forklaringer, men likevel...

 

Første post på programmet nå er å spare sammen nok penger til å få henta de bredda sommerfelga

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅHHH! :):):)

 

Veldig mye jobb om dagen.

Kommer så sant jeg rekker!

 

Til opplysning skal blinkera lagres i vinkjellern til jeg får sota noen frontlamper,

og det er dessverre ganske langt ned på lista for tida.

Blir ucleant med mørke blinkere ved siden av "lyse" hovedlamper.

Men gullvarer råtner jo aldri...:)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår