Gå til innhold

Kid-A: Volkswagen Scirocco - Prosjekt Bad'roc

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når er Bad'Rocen ferdig da, Kiden? Gatebil juli eller?
Juli neste år ja ;)

Står i prospektet at Bad'roc er tilgjengelig for sponsorene i hele 2007- og 2008-sesongen

Litt dumt å sette opp alt det du SKAL ha? Eller er det ikke sånne sponsorer du er ute etter?
Jeg vet stort sett hvilke deler jeg vil ha.

Endel har jeg allerede.

Andre ting er det flere ulike produsenter/leverandører som kan skaffe.

Og det skal søkes spons på en del håndverk også: Sveis, lakk, interiørtrekking osv...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt å sette opp alt det du SKAL ha? Eller er det ikke sånne sponsorer du er ute etter?
Jeg vet akkurat hvilke deler jeg vil ha!

En del har jeg allerede.

Andre ting er det flere produsenter/leverandører som kan skaffe.

Og det skal søkes spons på en del håndverk også: Sveis, lakk, interiørtrekking osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bruksbilen

Blingknallert, den var fin. Kinesiskt är bra grejer det, jag åker själv kinesiskt, samma typ av motor som på din fast 125cc. m'm

Tycker du att det går för långsamt på turerna till garaget så finns det roligare motorer att få tag på, upp till nästan 20hk finns att få tag på...:cool:

Lycka till med sponsorjakten till badroc, ser bra ut med sponsorprospektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

endelig fikk jeg se Bad'Roc'en i levende live, i fri flyt som du skulle ha stjålet bil og bensin opp lierbakken, kastet meg ut og skulle henge på, men har mistet lappen før, så skrekken ble stor og jeg sakket ut, mens bad'roc'en drog avsted i solnedgang ;) Laaaav kjerre! gleder meg til å se den gradvise forandringen fremover

- 1998 BMW E36 316i Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kan værra greit å ha en bruksbil som duger utafor bomringen åsså.

Ærlige Polardego's Bilformidling snoka fram en 1990 Golf GL 1,8 90 hk:

Km: 166.000

Pris: 3000,- inkl trekvart tank med bensin. Ferdig pruta av Ærlige Håkon før vi hadde sett på bilen

Utstyr: Soltak, sentrallås og lakkrust.

Både selger Bjørn og kjøper Kid-A synes det var en knakende god handel!

f1f504a8.jpg

Foto: Ærlige Dego

Bjørn advarte oss om at den fuska litt

Han hadde prøvd å bytte fordelerlokk, plugger, pluggkabler og pakning mellom innsprut og innsug, uten at det hjalp

Etter å ha taua litt, dytta litt og svetta litt fant Ærlige Håkon på at vi skulle bytte batteri, da gikk den som smurt

Passerte lett 160 på nåla

Som takk for formidlingen fikk Polardego æren av å døpe Golfen: Rolf

c250f828.jpg

Dego formidlet også kjapt ærlige ressurssommerhjul til trivelig pris.

8e25fca2.jpg

Har tenkt litt fram og tilbake, og finni ut at Rolf skal forbli så kjip og original som mulig.

Dette for ikke å ta tid og motivasjon fra Bad'roc, som nå endelig kan plukkes av veien med god samvittighet

Dessuten er det av og til kjekt å kunne forsvinne i mengden i en superdiskret bil

PS! Fire tørre piggdekk på 13" jernhjul gis bort før jeg rekker å hive dem på Grønmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider