Gå til innhold

Er detta berre ein billig skrap turbo

Ranger emnet

Knut Inge

Anbefalte innlegg

Hmm...no fant eg noke morro. Ein t3/t4 turbo med intern wastegate og 1år garanti. Må jo vera litt kvalitet siden det er ein års garati! eller?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RB20-T3-T4-TURBO-TURBOCHARGER-V-BAND-INTERNAL-WASTEGATE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ014QQitemZ330024510881

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har kjørt en sånn kina turbo som de selger på jma men med intern wastegate i 4mnd nå, og den har fungert knirkefritt. Wastegaten bør portes opp litt, hullet er litt lite, så når jeg har spent trykklokka til å lade 1,1bar kryper den opp til 1,3 på høyt turtall. Ellers har jeg ikke noe å utsette på kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har kjørt en sånn kina turbo som de selger på jma men med intern wastegate i 4mnd nå, og den har fungert knirkefritt. Wastegaten bør portes opp litt, hullet er litt lite, så når jeg har spent trykklokka til å lade 1,1bar kryper den opp til 1,3 på høyt turtall. Ellers har jeg ikke noe å utsette på kvaliteten.

Så det er litt kvalitet. Men det er bra.

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å se, men tror ikke den jeg har er limt. Hva jeg husker gjaldt dette noen xspower/ssautochrome som gikk til helvete i løpet av et par dager eller noe sånt. Uansett trenger ikke alt som er lagd i kina være ræva bare fordi det er lagd der. Jeg har hvertfall bare god erfaring med denna turbon. Funker det har du fått en jævla billig turbo, går det til helvete har du ikke tapt så grovt med penger akkurat. Sånn jeg ser det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27500 for et kit med 2,5 veiv, h-profil råder og 4 stempler?? sykeste prisene jeg har sett.... glad det er chevy som er min greie.. der er det hvertfall humane priser.

edelbrock 410hk bolton kit med topper, innsug, kam, løftere, pakninger og bolter til topp og innsug koster 15000 + mva

stroker kit fra 350 til 383 koster ikke mer enn 10000 + mva

så kan man jo begynne å bestille direkte fra statene selv å spare enda mer :D

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider