Gå til innhold

Trenger litt deler, kunne noen hjulpet meg litt?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

hei corrado folks :)

Jeg skal samle sammen litt deler til sommeren så corradoen kjem seg på veien. Så Kunne noen her hjulpet meg med litt websider/nettbutikker som selger følgende deler billigst som mulig ?? :

- Bremseskiver foran og bak, gjerne borra og slissa men det er ikke nødvendig.

- Bremseklosser foran og bak, gjerne greenstuff men annet er og intr.

- Eksos anlegg, helst 2,5" men orginal str funker og.

- Bremseslanger (alle)

- Slike gummi greier til demperne foran, de som ligger under og opp mot karosseriet.

Jeg har kikket litt på bremseskiver på ebay, men er litt usikker på om dette er noe å satse på. Noen som har noe erfaring med bremseskiver derfra?

takk for all hjelp på forhånd :)

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erru blitt student eller? :D

nei hæ? snakker om du da ?? :hello:

Men for å forklare litt her, så trenger jeg skiver for å komme gjennom eu-godkjenninga, dessuten tror jeg orginale g60 bremser er helt greie nok uansett hvis du ikke skal opp i 300 hk liksom.

Og når det gjelder eksos anlegget så vil jeg ikke ha noe som bråker for mye, men noe med en lite anelse sportslig lyd ;) kjører med stil, ikke ei bråkebøtte !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, merkelig det der, sto å titta på potta mi i går, og så at den også antagelig er noen grader skjev! Kan ikke være at det skal være slik eller noe da? Vanskelig å se, pga oval potte, men så det på "potta" inni der lissom;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider