Gå til innhold

Tråden om Einser-Golfen min

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Lars her har du misforstått, det skal ligge under panseret..

Utrolig gromt stuk på golfen,

lyst til å fikle litt med den.. hmm turbo?

du får komme innom jobben så kjører vi den opp på firesøyleren og tar en grundig firehjulskontroll, samt servere noen bløff historier over kaffen..

Hehe, takker...

Høres ut som en plan det... bør få litt orden på hjulvinklene ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Henta dette på posten i dag, har også noen andre saker og ting på vei :)

Motor hentes til helga, som skal få overhaling og noen god-deler i løpet av vinteren, forhåpentligvis klar til å settes inn til våren igjen.

Virker som det er grei kvalitet, det duger sikkert :)

DSC01172.jpg

DSC01173.jpg

DSC01175.jpg

DSC01176.jpg

DSC01177.jpg

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, thænk ju :)

Lav og stiv er den ja... litt for stiv, men etter noen måneder med Suzuki jeep så er jo dette komfort i forhold.

Skal ikke se bort i fra at du ser den litt innimellom nei :P Men snart settes den bort for vinteren.

Ellers var jeg hos "dinge2" her på forumet og hentet denne på søndag som var...

Har allerede begynt å plukke den i deler. Den skal overhales i løpet av vinteren og spekkes med goddeler :) Må jo ha noe å gjøre mens bilen står i vinter.

Er en 1.8 GTI 8V, for de som ikke ser det :)

DSC01178.jpg

DSC01179.jpg

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer :)

Var inne på tanken på å beholde det svarte panseret, og det blir nok til det ja :) Tanken om jernkors har også vært der, med hvit outline da.

Ser det er mange som trekker på smilebåndet når de ser bilen, om de gjør det fordi de syns det er kult eller pent vet jeg nå ikke, men allikevel. Er vel mange som ikke helt forstår seg på greia også. Mange jenter som sier at den er søt da ;) (WTF? Søt? Den er jo hard og mandig!)

Sjakkbrett hadde vært artig, hehe.. noen som trykker billig sjakkbrettfolie til meg? ;)

Og desverre Oshim, jeg har ikke senterkoppene :(

Skal komme med mer bilder og oppdateringer. Nå må jeg sveise et eksosfeste på potta. Trodde det satt godt men, etter masse subbing over fartsdumper etc. har det løsna. Men sånn må man jo regne med :)

hva med en sånn en på panseret ?

2.jpg

morsom vri, og classy, samtidig som ikke alt for mange har det ( slik som malteser kors )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Einsern der er skikkelig grom!

Skjønner at min ikke er lav nok iallfall...

Her begynner man vel å nærme seg?

DSC00789.jpg

Den panser-pryden der likte jeg! Må finne fram Illustrator og tegne litt nå, og lage stenciler og spraye på! ;)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider