Gå til innhold

Inphase Prelude

Ranger emnet

corollapower

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Litt har da skjedd nå:) Har fått igjen bilen etter noen måneder på verksted der toppen er blitt bytta så nå går den endelig klokkereint.

Kinetik HC800 og 2400 er bestillt og kommer i posten denne uka sammen med litt kabler og ting..

Har lagt første strøk med polyester på hattehylla og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre der, mulig 4-kanaleren og kondisene oppå der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har fått gjort litt men rekner med det skjer mer i romjula:)

Gamle batteriet:

DSC00016.jpg

HC800:

DSC00025.jpg

Montert:

DSC00032.jpg

Arbeidsuhell::hvaskjera

DSC00020.jpg

Eller har jeg begynnt å plastre hattehylla og planen var å ha 4-kanaleren oppå den men så fant jeg ut i etterkant att det ikke går i det hele tatt..

Men får jo,forhåpentligvis, en flott å fin lakkert hattehylla da:)

Første seriøse plastreprosjektet mitt og god trening til nye dørsider:

DSC00004.jpg

DSC00007.jpg

DSC00013.jpg

DSC00033.jpg

DSC00034.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knall!! hyl ut om du er innover til kr.sand noen gang da.. hyggelig å møttes ;)

Kristiansand spørs men skal iallefall på det meste av bilstereotreff på nyåret så lenge lommeboka tillater det så sees sikkert:)

Er en 2.3 med 4ws ja, ganske artig å kjøre med:drive2

Og pussinga tar jeg i romjula, lite annet å finne på da såfremt jeg ikke må jobbe ekstra.. Lærte iallefall at jeg må bruke LITT mindre polyester neste gang, størkna jo ALDRI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten samme bil som deg jeg har i tankene da :) bare med anna farge.

Brukte du nokk hærder? skal være ferdigherda iløpet av noen timer. Så litt ujevnt ut ja ;) brukte du mange lag med glassfiber? hadde du lagt en hel matte over så hadde det blit mye mer slett og du hadde spart deg for mye pussing

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider