Reset Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 dæven! dette ble bra:) har du brukt mye penger på anlegget da? :) vurderer å gå for morel jeg og i neste bilen min:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 tjaa, inphase er bra "bang for buck" så såååååå mye ble det ikke:) men og viktig å presisere, jeg kjører ikke morel men Inphase som morel.no importerer men morel er alikevel meeeeeget anbefalt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 var det jeg mente! elementer fra morel.no Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Blei jo guddi guddi det her odd! må få høre lyden nå, en helg du er hjemme! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ']Blei jo guddi guddi det her odd! må få høre lyden nå' date=' en helg du er hjemme![/quote'] Det skal nok gå fint, må heim å bygge til plass til batteri baki der om ei veke å to så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Litt har da skjedd nå:) Har fått igjen bilen etter noen måneder på verksted der toppen er blitt bytta så nå går den endelig klokkereint. Kinetik HC800 og 2400 er bestillt og kommer i posten denne uka sammen med litt kabler og ting.. Har lagt første strøk med polyester på hattehylla og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre der, mulig 4-kanaleren og kondisene oppå der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 alt så jo knallbra ut. og når du dumper ut plastmatta depå gulvet og skaffer en med bilmerke eller bare grå vanlig blir et fin fint ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er faktisk tilskåret aluplate så jeg liker den jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Har fått gjort litt men rekner med det skjer mer i romjula:) Gamle batteriet: HC800: Montert: Arbeidsuhell::hvaskjera Eller har jeg begynnt å plastre hattehylla og planen var å ha 4-kanaleren oppå den men så fant jeg ut i etterkant att det ikke går i det hele tatt.. Men får jo,forhåpentligvis, en flott å fin lakkert hattehylla da:) Første seriøse plastreprosjektet mitt og god trening til nye dørsider: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 knall!! hyl ut om du er innover til kr.sand noen gang da.. hyggelig å møttes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Jeg trenger kabel. hihi.. :wonder: Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 ser kjempebra ut det der :) du har vel ikke 4WS? er på utkikk etter prelude jeg også. Du har en hyggelig stund med pussing på den hattehylla forran deg :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 knall!! hyl ut om du er innover til kr.sand noen gang da.. hyggelig å møttes ;) Kristiansand spørs men skal iallefall på det meste av bilstereotreff på nyåret så lenge lommeboka tillater det så sees sikkert:) Er en 2.3 med 4ws ja, ganske artig å kjøre med:drive2 Og pussinga tar jeg i romjula, lite annet å finne på da såfremt jeg ikke må jobbe ekstra.. Lærte iallefall at jeg må bruke LITT mindre polyester neste gang, størkna jo ALDRI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 er nesten samme bil som deg jeg har i tankene da :) bare med anna farge. Brukte du nokk hærder? skal være ferdigherda iløpet av noen timer. Så litt ujevnt ut ja ;) brukte du mange lag med glassfiber? hadde du lagt en hel matte over så hadde det blit mye mer slett og du hadde spart deg for mye pussing Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Ser MEGET bra ut:D Du fikk sparklinga og custom laginga av bildørene til å se enkle ut! Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg