corollapower Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 nok herder ja men sikkert altfor mye polyester:( Men skal se på den på mandag når jeg reiser hjem til jul:) Bildørene ser helt greie ut men er nok noe slaurete gjennomført, derav tøytrekk.. Men de fungerer jo helt greit pluss at jeg lærte mye til jeg skal lage nye til det kommende frontsettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Blei mye ekstrajobbing i jula gitt men har nå fått gjort endel. dessverre litt få bilder for overføringskabelen fra telefonen til data'n funka ikke lengre:( Fant ut at eneste mulighet til å få plass til alt baki var å legge 2 kanaleren i hjulbrønnen og lagde med ei bunnplate. Bruker festet til reservehjulsbolten som jord til forsterkerne: lagde også en "holder" til batteriet i 22 mdf med patentbånd over for å holde på plass, dette er også feste i innerkant mot skjermen.. ble seende slik ut montert: Så var det 4 kanaleren som jeg akkurat klarte å skvise mellom subkassa og veggen: Flytta også Alpine boksen bak for å kunne bruke kortere phonokabler: Og slik ser det ut pr. dags dato: Har planer om å lage til endel plater/deksler for å få det penere baki men er også mulig at jeg klarer å flytte boksen som styrer 4-hjulssvingsystemet og da kan jeg bygge hele greia mye finere.. 4-hjulsboksen henger nemlig på seteryggen og er veldig i veien, med denn borte kan jeg flytte subkassa mye lenger inn og slik få endel mer plass:) Ellers har jeg snart kjøpt ett ekstra sett med dørtrekk så jeg har planer om å bygge nye dører og denne gangen bruke god tid og få skikkelig finish på sakene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Likte det du gjor med dørene! Og når du blir ferdig tror jeg det er blir pent! Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ser meget bra ut... Blir nok et veldig bra resultat... kinetik er tingen:D;) Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Kinetik er kremen det, men ble en smule sliten i ryggen etter å ha løfta batteriet inn og ut av bagasjen 15 ganger da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB-r@c3r Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Kinetik er kremen det, men ble en smule sliten i ryggen etter å ha løfta batteriet inn og ut av bagasjen 15 ganger da:) Det skal jeg tru på, var ikke akkurat den beste i ryggen selv etter å ha løftet opp og ned av hjulbrønnen.. Siter Støtt lokalsamfunnet: http://www.streetdrifters.net Nytt prosjekt like rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scallone Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Skjedd noe mer her da? :) Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg