morty83 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg og en kompis kjørte 60 runder rundt SAS-hotellet i Bodø lørdags kveld uten stans. :driving Noen som kan vise til noe bedre eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Satt på hotellet i Værdaln for noen år siden. Spiste lunch. I løpet av en og en halv time, så jeg rånerne kjøre rundt hotellet (ca. 400m) i alle fall 100 ganger. Så også en gul Opel Tigra med en enorm stereo. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hehe. Vi vurderte å ta 100 runder, men endte på 60. Var egentlig nok. Må sikkert snart bytte blinklyspærene på høyre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Høres ut som en måte å kaste vekk bensin og å forurense på. Lovin' it. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Lurer på hvor mange oljefat som går med på meningsløs kjøring som dette rundt omkring i verden. Men dere skal ha for initativet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 lite å gjøre eller? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Oh My F***ing God!!! Du er helten min. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bwhahahaha, underholdende kommentarer her. :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 herregud.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 lite å gjøre eller? Nei, engentlig ikke Oh My F***ing God!!! Du er helten min. Noe ironi med i bildet eller? :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det er bare idioti for min del, når jeg kjører bare for å kjøre, så kjører jeg til og fra steder og ser hva som skjer. Kjører ikke 10 runder rundt hvert sted det er folk, men men. Noen må jo få lov til det å ;) Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kan informere at vi gjorde det for å slå rekorden til faren hannes. Han hadde kjørt 52 runder rundt sas da han var ung. Vis vi ikke hadde kjørt rundt sas, hadde vi sikkert kjørt andre steder som var like meningsløs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kan informere at vi gjorde det for å slå rekorden til faren hannes. Han hadde kjørt 52 runder rundt sas da han var ung. Men daaa er det greit... :thumb Kanskje faren hans slår dere igjen til uka. Det er jo tross alt surt å miste rekorden sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 haha...jeg har kjørt rundt og rundt i oslo sentrums gater i 6år nå..slå den a... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Tar jeg lett. Har kjørt rundt der i 9 år nå :) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg