Gå til innhold

Noen bedre (råning)?

Ranger emnet

morty83

Anbefalte innlegg

Er det ikke lov å ha det litt artig om dagene? Kansje det er bedre å drikke seg helt av skaftet å rave rundt i byen?

Er vel heller det at du skryter av det på bilforumet som er teit.

Skryte å skryte, ville mest høre om det var andre som har gjort noe lignende.

Men daaa er det greit... :thumb Kanskje faren hans slår dere igjen til uka. Det er jo tross alt surt å miste rekorden sin.

Tviler på at han blir å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor kommer elektrisiteten til elbilen fra, da? Ikke glem at mye av energien vi bruker i Norge kommer fra kontineltal kullkraft. :P

Og jeg var aldri veldig god i naturfag, men jeg tror at når du må forbrenne kull for å skape elektrisiteten, og så bruke den i en elbil, vil ikke det føre til mindre fremdrift pr. totalt antall enheter energi i kullet? :P

Mindre utslipp dog.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor kommer elektrisiteten til elbilen fra, da? Ikke glem at mye av energien vi bruker i Norge kommer fra kontineltal kullkraft. :P

Og jeg var aldri veldig god i naturfag, men jeg tror at når du må forbrenne kull for å skape elektrisiteten, og så bruke den i en elbil, vil ikke det føre til mindre fremdrift pr. totalt antall enheter energi i kullet? :P

Mindre utslipp dog.

Hvorfor selger du ikke bilen din og kjøper deg et par joggesko, sykkel eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selger du ikke bilen din og kjøper deg et par joggesko, sykkel eller noe??

Fordi jeg liker biler.

Men du kan jo prøve å innse at hele poenget med innlegget mitt er at det kanskje ikke alltid er så stort poeng i såkalte "miljøbiler", siden de til syvende og sist forurenser like mye. Dog, det gir mindre utslipp i byområder.

Men det hjelper ikke miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at du hadde bil engang jeg' date=' nomix..[/quote']

Som jeg har sagt tidligere, trenger en ikke å ha bil, for å ha meninger om biler, bilpolitikk, miljøpolitikk, ting generelt. Og det er virkelig ikke et godt argument i dette. Syns du virkelig det er et godt argument? :)

Hvis ikke, ser jeg ikke relevansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film det da i så fall.

Jeg kjører nesten bare meningsløst.

Hvis jeg kjeder meg en dag, er det bare å fylle opp tanken og ta seg en tur på en 50-60 mil.

I går brendte jeg opp bensin for 800kr. bare på tullkjøring.

Gikk også med ett sett med dekk, for jeg har nemlig lært meg å skrense rundt og rundt i rundkjøringer.

Mesteparten av gårdsdagen gikk med til burning, herjing og høyhastighetskjøring på svingete og våt veg.

Tror jeg forbedret kjøreskillsene mine med noen% i går for å si det sånn.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider