Elgen- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 haha...jeg har kjørt rundt og rundt i oslo sentrums gater i 6år nå..slå den a... haha.. :thumb Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Vis vi ikke hadde kjørt rundt sas, hadde vi sikkert kjørt andre steder som var like meningsløs. Er vel heller det at du skryter av det på bilforumet som er teit. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Er vel heller det at du skryter av det på bilforumet som er teit. Jøsses.. Det er jo bare ment som moro! Var du like trøtt i russetida som du virker her eller? :blah: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Er det ikke lov å ha det litt artig om dagene? Kansje det er bedre å drikke seg helt av skaftet å rave rundt i byen? Er vel heller det at du skryter av det på bilforumet som er teit. Skryte å skryte, ville mest høre om det var andre som har gjort noe lignende. Men daaa er det greit... :thumb Kanskje faren hans slår dere igjen til uka. Det er jo tross alt surt å miste rekorden sin. Tviler på at han blir å prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 sånn unødvendig kjøring e... ja... vetta sørn ka eg ska kalle det..:P skaff deg en el bil så kan isje folk klage på sånn kjøring i alle fall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Og hvor kommer elektrisiteten til elbilen fra, da? Ikke glem at mye av energien vi bruker i Norge kommer fra kontineltal kullkraft. :P Og jeg var aldri veldig god i naturfag, men jeg tror at når du må forbrenne kull for å skape elektrisiteten, og så bruke den i en elbil, vil ikke det føre til mindre fremdrift pr. totalt antall enheter energi i kullet? :P Mindre utslipp dog. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Og hvor kommer elektrisiteten til elbilen fra, da? Ikke glem at mye av energien vi bruker i Norge kommer fra kontineltal kullkraft. :P Og jeg var aldri veldig god i naturfag, men jeg tror at når du må forbrenne kull for å skape elektrisiteten, og så bruke den i en elbil, vil ikke det føre til mindre fremdrift pr. totalt antall enheter energi i kullet? :P Mindre utslipp dog. Hvorfor selger du ikke bilen din og kjøper deg et par joggesko, sykkel eller noe?? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hvorfor selger du ikke bilen din og kjøper deg et par joggesko, sykkel eller noe?? Fordi jeg liker biler. Men du kan jo prøve å innse at hele poenget med innlegget mitt er at det kanskje ikke alltid er så stort poeng i såkalte "miljøbiler", siden de til syvende og sist forurenser like mye. Dog, det gir mindre utslipp i byområder. Men det hjelper ikke miljøet. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Visste ikke at du hadde bil engang jeg, nomix.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Visste ikke at du hadde bil engang jeg' date=' nomix..[/quote']Som jeg har sagt tidligere, trenger en ikke å ha bil, for å ha meninger om biler, bilpolitikk, miljøpolitikk, ting generelt. Og det er virkelig ikke et godt argument i dette. Syns du virkelig det er et godt argument? :) Hvis ikke, ser jeg ikke relevansen. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Skal dere slåss, får dere gå ut! :D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Film det da i så fall. Jeg kjører nesten bare meningsløst. Hvis jeg kjeder meg en dag, er det bare å fylle opp tanken og ta seg en tur på en 50-60 mil. I går brendte jeg opp bensin for 800kr. bare på tullkjøring. Gikk også med ett sett med dekk, for jeg har nemlig lært meg å skrense rundt og rundt i rundkjøringer. Mesteparten av gårdsdagen gikk med til burning, herjing og høyhastighetskjøring på svingete og våt veg. Tror jeg forbedret kjøreskillsene mine med noen% i går for å si det sånn. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Se Her;) Morty00: Kjørte bak deg like før kl.2400, var å hentet Andreas(Grønn E30) fra Bodø Gatebil like ved Bankgata skole, du rånet nedover Bankgata mot Bohus, var bra med folk i gatene lørdag..:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 var bra med folk i gatene lørdag..:) Kanskje det har noe med parkenfestivalen og gjøre... Var sinnsykt med folk ute både fredag og lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg