Lethal Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Har gjort en del med golfen i det siste men jeg lurer på om jeg kan bli avskilta eller få noe bot for noen av de tingene jeg har gjort.... Det som er gjort er: 1.strakt 2" fra turbo 2. "sidepipe" (eksosrøret ut på sida) 3. Sota med ekstra mørk film (untatt frontruta) 4. Satt i 12" ratt Lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring eller blitt stoppa med noe av dette.. hvilke konsekvenser får det ??? Eventuelt bøter ? Mvh Lethal bilen før sidepipe: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 filmen på rutene fremme blir du nok stoppa for og må skrapes av... er db'n for høy på eksosen kan du få beskjed om og vise bilen til godkjenning... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 host host-HARRY!puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Har du seriøst montert sidepipes på en golf? Sleng opp noen bilder da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Har du seriøst montert sidepipes på en golf? Sleng opp noen bilder da! Heheh... yepp har det ! er litt hemmekk da men.. Det var lettere faktisk for da slapp vi å sveise og lage bøyer over bakstillinga... Bilder kommer.. Har de bare ikke på pc enda.. QUOTE]host host-HARRY! [/b] heheh.. Å fan !! ;) MEn det er vel egentlig litt av poenget.. hadde hjulpet med en annen farge kanskje ??;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Tommy405GTX filmen på rutene fremme blir du nok stoppa for og må skrapes av... er db'n for høy på eksosen kan du få beskjed om og vise bilen til godkjenning... ok men det er ikke noe bot tror du ?? har hørt så mye rart.. Angående db`n så bråker den faktisk ikke så innmari siden turboen demper en god del.. men en god del mer lyd er det jo.. Men står ikke noen db tall i vognkortet.. Er det noe forbud mot å ha eksosrøret ut på sida ?? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 mener at sidepipes er lov hvis de slutter mer enn 30cm bak bakerste dør, som i ditt tilfelle er framdøra da... dette burde Ascona vite. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by zlinky mener at sidepipes er lov hvis de slutter mer enn 30cm bak bakerste dør, som i ditt tilfelle er framdøra da... dette burde Ascona vite. hmm.. da er det bare ut å måle da... Synd jeg sitter på gjøvik nå... Vært billøs i snart 3 uker så må få gjort noe nå... Takk for alle svar ! Keep them comming !;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Har du seriøst montert sidepipes på en golf? Han mener nok ikke sånne:D Håper jeg:rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Kid-A Han mener nok ikke sånne:D Håper jeg:rolleyes: åjoda !! såklart!!;) Faktisk helt like...........................;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Lethal Har gjort en del med golfen i det siste men jeg lurer på om jeg kan bli avskilta eller få noe bot for noen av de tingene jeg har gjort.... Det som er gjort er: 1.strakt 2" fra turbo 2. "sidepipe" (eksosrøret ut på sida) 3. Sota med ekstra mørk film (untatt frontruta) 4. Satt i 12" ratt Lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring eller blitt stoppa med noe av dette.. hvilke konsekvenser får det ??? Eventuelt bøter ? Mvh Lethal bilen før sidepipe: En kompis av meg ble stoppa med helt sota sidevinduer foran.. Onkel blå sa at hvis han skulle ha sota vindu fremme, så måtte han legge noe lysere :D 12" ratt har jeg selv. Ingen som har sagt noe på det. Sålenge du ser instrumentene, skal det visstnok være greit. Er ikke helt sikker men.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by cyanide En kompis av meg ble stoppa med helt sota sidevinduer foran.. Onkel blå sa at hvis han skulle ha sota vindu fremme, så måtte han legge noe lysere :D 12" ratt har jeg selv. Ingen som har sagt noe på det. Sålenge du ser instrumentene, skal det visstnok være greit. Er ikke helt sikker men.. Momo ratt er TUV godkjente sA du har ikke noe problem. Kordan purk i Narvik va det som sa det om rutan?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Vi vil ha bilder av sidepipe!!! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Laaars Vi vil ha bilder av sidepipe!!! :D kommer det kommer.. Men håper alle skjønnte at jeg vifta med et DIGERT ironi flagg når jeg sa det var sånn som kid a hadde på bildet av audien !! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Sidepipes :) hehe, men eneste problemet er vel sotinga, ellers er d ingenting de kan ta deg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg