geron Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kjøpte bilen min med en skrape på frontfanger, og siden jeg må bruke penger på å få reparert den, vil jeg heller vurdere en s3 frontfanger. Har funnet en tysk guide som forklarer hvordan man skal få denne til å passe. Spørsmålet er bare hva noe slikt vil koste meg? Pris på frontfanger inkl griller.. Noen som har vært uheldig og har en ide? :) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Du må ha nye skjermer hvis du skal ha den til å passe på en a3. Mulig du får en replika som er bygd for a3 karosseriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Vel, det var det jeg også trodde. google <3 Se guiden på linken under her. Montage einer S3_front an einen normalen Audi A3 (8L) Bj.1997 Dette er orginale a3 hjulbuer. Tyskerene kan ting. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg