Gå til innhold

Noen som gidder å sjekke?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Noen her med 16V og multimeter for hånden?.

Gjør følgende:

Løsne lokket til sikrings boksen

Finn fram multimeteret, hold jord mot fks. dør hengsel eller lignende (enklest om man har en kompis til å holde jord kontakten). Hold pluss mot den lille "jern" knotten som stikker ut av sikring nr.5 (fuel pump). Slå på tenning og se om det kommer strøm....

Bensin pumpa mi sluttet plutselig og gå når jeg slår på tenninga, og ingen start... :(:(:(

Skjedde muligens sammen med legging av kabler til stereo..

Jeg løsnet sikringsboksen og bare flyttet den litt, men koblet aldri fra noe..

Ehm glemte å si at jeg IKKE fikk strøm når jeg målte..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti det samme på 16ven min...

før satt det 8v i bilen,og når jeg vre om nøkkelen så gikk ikke bensinpumpa,men det gjør den på 16v.

pumpa på org.8v går bare når du starter bilen og når den går..

så jeg fant ut at jeg ville ha slik som på org. 16v at bensinpumpa går når du bare vrir på tenninga, så jeg skiftet bensinpumperele,og faktisk noe som jeg ikke hadde trodd var at jeg fikk dratt bilen lenger på turtall og jeg fikk en helt annen turtallssperre...RRrrRrrr sier det nå,mot før så bare dauan ut og nappa noe J*vlig...

Så kanskje releet ditt er ferdig? eller at det sitter løst etter du trakk kabler til stereon?`

Kjett uten lappen,og bilen bare står der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for tipset!

Jeg snusa litt i noen koblings skjema til Golf (på golf2.dk ) , der så jeg et såkalt bensin pumpe rele, men jeg klarte aldri og lokalisere det?.

Jeg vet ikke hvorvidt jeg har kunnet komme borti noen ledninger?.

Ledningene bakover ligger jo inni en feit kabel, eneste er jo det at jeg flytta litt på sikrings boksen, men vet ikke!

Håper jeg får ordning på dette i rimelig tid..

noen som har koblings skjema til 16V ?

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kimojajajaja ... er det din bil på http://www.Golf2.dk ???

Den er Jæævla lik da.. ser ganse sånn ut.. men husker ikke at du hadde klistremerke eller bakskjørt... hmm.. helt lik inni jo..

rart

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider