Gå til innhold

Turboen som sitter på eclipse turbo 95-99

acoupe

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Goddagen Stian!! Husker kanskje meg, jeg som kjøpte den grønne Coupen av deg for noen år siden.. og gjett hvem som har Eclipse Turbo nå som kan svare på det spørsmålet.. Holbarheten er meget god etter hva jeg har forstått, hvis du har en god wastegate og kraftig intercooler så er den rett og slett rå. Hvor mange bar den lader er jeg ikke sikker på, jeg kjører på meget lav pga jeg må lære meg å kjøre bil :P klarte selvfølegelig å kose meg autovernet for en 3 uker siden.. så bilen er på verksted.. ERK!!!

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt)

Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt)

Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt)

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goddagen Stian!! Husker kanskje meg' date=' jeg som kjøpte den grønne Coupen av deg for noen år siden.. og gjett hvem som har Eclipse Turbo nå som kan svare på det spørsmålet.. Holbarheten er meget god etter hva jeg har forstått, hvis du har en god wastegate og kraftig intercooler så er den rett og slett rå. Hvor mange bar den lader er jeg ikke sikker på, jeg kjører på meget lav pga jeg må lære meg å kjøre bil :P klarte selvfølegelig å kose meg autovernet for en 3 uker siden.. så bilen er på verksted.. ERK!!![/quote']

heisann, gratulerer med kul bil da :) pene biler det da :)

Får håpe turboene der er holdbare hvertfall, får en T25 turbo fra en eclipse om noen uker, den skal være i knallbra stand, får også med en slik elbow. Og for sikkerhetens skyld fulgte det med ett overhalingskit :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okok.. ganske syk denne corradoen din altså.. sinnsykt bra gjort hele greien :D

Ja, fine biler, men ikke så fin inni orginalt, men holder på vettu :P hehe.. bilen er for tiden ¨på verksted og blir lakket samt ny fanger, intercooler, radiator og div lykter pga kræsj. Kan poste noen bilder når jeg får den tilbake :D ps: Nå er det en i molde som har bilen "din".. hehe.. det grønne monsteret :P:P

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okok.. ganske syk denne corradoen din altså.. sinnsykt bra gjort hele greien :D

Ja' date=' fine biler, men ikke så fin inni orginalt, men holder på vettu :P hehe.. bilen er for tiden ¨på verksted og blir lakket samt ny fanger, intercooler, radiator og div lykter pga kræsj. Kan poste noen bilder når jeg får den tilbake :D ps: Nå er det en i molde som har bilen "din".. hehe.. det grønne monsteret :P:P[/quote']

Er vel ikke sååå kjedelig innvendig vel, men blir nok bra når du fixer litt :)

Fikk du fikset lakkskaden på taket og sånt på coupeen eller? du har ingen bilder av den du kunne sendt meg på mail eller lagt opp her da? ( av coupeen altså )

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coupeen ble ikke lakket nei, måtte ut med en del penger på.. alt annet :P men kan legge ut det siste bildet jeg har. _Her er det.

2.jpg

Utvendig skiftet jeg ikke særlig.. Var jo i militæret i 1.5 år..

Inne skiftet jeg litt

inni.jpg

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Jo, når vi først er inne på turbo, jeg har en eclipse med turbo. Og har tenkt å oppgradere turboen.

Det jeg lurer på er hvordan kan jeg vite hva en turbo er god for? Vet de A\R talla har en del og si, men akkurat hva betyr de og hvordan kan jeg regne meg fram til sånn ca hvor mange hester den kan yte?

Og jo, når det står sånn T3 og T4 og sånt er det størrelsen på feste til manifolden?

Takker vist noen kunne svart meg på dette, evt. gitt meg en link hvor jeg kunne finne det ut.

Mvh. Lars Y

97 Eclipse GSX

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider